Sunday, April 8, 2012

PAS JADI ANJING - ANWAR DI PENJARAKAN - MELAYU PP JADI PELARIAN ROHENGGE DI REPUBLIK OF PULAU PINANG

Apakah masih kita tidak merasakan dan menyedari lagi bahawa bangsa kita diperanjingkan oleh DAPig.
Cina di Pulau Pinnag sememangnya mahu  Pulau Pinang keluar dari Malaysia dan jadi Singapore kedua. Melayu Pulau Pinang kini yang sudah terjerat leher mereka dalam pemerintahan Khalifah Lim Guan Eng yang diiktirafkan oleh PAS yang sentiasa bodoh dalam berpolitik ini akan merempat dan jadi hamba andi apabila  Pulau Pinang keluar dari Malaysia. 

Berikan mereka sepenggal lagi, Khalifah yang di banyu oleh PAS , sebuah parti yang tidak punyai pendirian dan hala perjuangan ini akan cuba melakarkan pembentukan sebuah  republik of Pulau Pinang.

Guan Eng kini memerintah Pulau Pinang dengan cara kuku besidan cuba menghapuskan etnik Melayu dan Pulaupinang akan beridentit kan  satu kaum dan ramau kauum ini yang berpayung di bawah parti Roket sudah mula tunjuk taring . 

Baru baru ini  Khlaifah Guan Eng juga menjual Tanah  kepada pemaju iyang  merupakan bidang tanah yang telah diwartakan oleh kerajaan BN sebelumnya khas untuk kegunaan yang melibatkan kepentingan orang-orang Melayu dan tidak sepatutnya dijadikan “bahan niaga” oleh Guan Eng bagi mengisi dana PRU13 pihak pembangkang. 

Sejak diberikan mandat memerintah Pulau Pinang, “Khalifah” puak-puak PAS itu sering melaksanakan dasar-dasar yang mencetus kontroversi dan tidak memihak kepada rakyat negeri itu. 

Contohnya,sekiranya mahu merobohkan gerai di tepi jalan, Guan Eng akan merampas atau merobohkan gerai-gerai yang sudah lama bertapak di kawasan sasaran, khususnya yang gerai-gerai perniagaan orang Melayu, India, India Muslim dan bangsa lain selain Cina. 

Sekiranya melibatkan gerai bangsa Cina, Guan Eng dikatakan akan menghapuskan gerai orang Cina yang menyokong Gerakan atau MCA sahaja dan membiarkan gerai-gerai yang pro-DAP berniaga dengan bebas. 

Selain itu, projek-projek perumahan di bahagian pulau hanya dibangunkan jenis-jenis kondo mewah, banglo dan rumah-rumah yang mahal serta tidak mampu dimiliki oleh golongan Melayu dan India. Hasilnya, bangsa Melayu dan India terpaksa membeli rumah di seberang pulau dan sekaligus Guan Eng berjaya “menghalau” mereka dari “Pulau Jajahan”nya itu. 

Bangun lah anak bangsa ku  kerana bumi mu dalam bahaya kini. Bumi mu mahu digadai oleh satu bangsa yang  di bantu oleh pengkhianat bangsa agama dan negara PAS dan Melayu PKR yang membantu DAP untuk menjadi bertambah kuat dan berkuasa. 

PAS adalah  anjing belaan DAP hanya untuk digunakan  bagi menyalak orang Melayu UMNO dan PKR pula mahu  mengharapkan  Anwar menjadi Perdana Menteri namun mereka luopa DAP bukan bodoh mahu PAS jadi  pemerintah bersama dan Anwar  dijadikan Perdana Menteri. Mereka bukan bodoh macam PAS atau Melayu PKR.

MELAYU REPUBLIK PULAU PINANG AKAN TERUS JADI HAMBA ABDI DAN PELARIAN ROHENGGE..

 SEBAHAGIAN SUMBER : MYKMU.NET DI OLAH KEMBALI.
::::Jom join segera page  TB untuk berita oanas sensasi dan terkini poliutik hari ini klik like di sini


1 comment:

  1. Masa gerakan memperbabi kan org melayu kt PP ko x de nk citer lak. Bila dh terlepas baru la berkoyan koyan ko dok meroyan...

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts