Monday, April 9, 2012

KENA INGAT JASA FAM SBB MALAYSIA SEKARANG LAYAK MASUK PIALA DUNIA OLIMPIK PIALA ASIA FINAL - JANGAN KRITIK

Jangan  kritik FAM secara terbuka kerana negara ada undang undang , sesiapa sahaja  didapati bersalah aka dikenakan hukuman  mengikut undang undang.  Anwar Musa di dapati bersalah kerana mengkritik secara terbuka pasukan kebangsaan dan di gantung selama dua tahun,Anuar Musa juga di peringtah kan membayar RM 2.000 kos persidangan jawatankuasa tatatertib. Kebulur  sangat ke FAM ini.

Sesiapa saja yang yang menjadi angota FAM diharap jangan sekali sekali mengkritik FAM badan induk bolasepak  Negara yang hebat ini yang telah memenangai piala AFC baru baru ini. Kita juga  sedang bersedia untuk menyertai  Olimpik. Piala Dunia , kejohanan Piala Asia dan banyak lagi kejohanan  berpristij yang mana pasukan antara terhebat setanding dan berdiri sebaris  dengan pasukan seperti Korea dan Jepun di Asia. Kita hanya kalah dengan Filipina dan Laos. Jangan bimbang ini team kecil.

Biar saja apa saja FA M nak buat, nak bunuh  Bolasepak negara ke nak naik harga tiket ke , nak sembelih peminat bolasepak ke , suka hati mereka lah sebab bolaspak negara bapak diorang yang punya . Kita hanya pengemis yang mengemis kehebatan pasukan bolasepak kita agar  disanjungi diseluruh kampung kampung di Malaysia ini.Bunuh lah , buat lah apa yang korang nak buta dalam FAM dan syok sendiri lah , kalau boleh biarlah  Bolasepak dilupai oleh rakyat Malaysia. MALAYSIA  TIDAK AKAN DAPAT MELAHIRKAN LAGI PEMAIN PEMAIN SEHEBAT AHLLAHYARHAM  MOKHTAR DAHARI. SOH CIN AUN, MENDIANG ARUMUGAM , SANTOKH SINGH DAN  MEREKA SEANGKATAN DENGAN MEREKA INI KERANA KE ANGKUHAN MEREKA DALAM FAM SEKARANG. PEMINAT DAH MELUAT..... DIAORANG NI TAK FAHAM FAHAM KE??? ramai lagi yang FAM boleh hukum , hukum lah semua.tinggalkan bapuk bapuk macam setiausaha agung  FAM itu saja  mengendalikan bolasepak Negara.

MAIN SAJA LAH BOLA DALAM KANDANG SENDIRI , ITU PUN KALAH...AKU KALAU MALAYSIA DAH MASUK OLIMPIK , MASUK PUSINGAN KEDUA PIALA DUNIA PUN AKU BOLEH BANGGA, LAYAK MASUK PIALA ASIA PUN OK GAK, HARAM TIDAK YANG MEREKA TAHU GANTUNG DERA PEMINAT  DENGAN  HARGA YANG MAHAL BILA PERTANDINGAN AKHIR PIALA MALAYSIA.

1 comment:

  1. Fam bodoh sikit2 gantung..kejayaan skuad malaysia tidak sebesar mana setakat piala aff.sukan sea..bodoh fam bodoh fam..

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts