Monday, January 2, 2012

SINGKIRKAN SAIFUDDIN ABDULLAH SEGERA !!! NOW..

Rasanya sudah berbueh mulut bloggers Pro BN menyarankan kepada DS Najib Tun Razak untuk singkirkan  Saifuddun Abdullah dari jawatan yang Timbalan Menteri namun  PM buat dek aja , macam tak tahu aja atau memang tak tahu. Apakah PM mahu melihat kebangkitan Mahsiswa yang dihasut oleh pembangkang sehingga berlaku pertumpahan darah baru nak singkirkan si Timbalan Menteri ini.

Ingat apa Timbalan Menteri ini kata  dalam isu  Adam Adli menurunkan bedera bos si Timbalan Menteri ini , dia hanya kata ."oh itu diluar kampus, memey lah siapa tak tahu  PWTC di luar kampus, tapi siapa budak ini , bukan kah dia Mahasiswa.

Kami sebenarnya sudah letih dengan Timbalan Menteri yang angkuh ini. Janagn lah sampai dia menjadi libiliti kepada UMNO . Singkir saja  DS, bukan ada membawa faedah pun. Menghabis kan boreh yo, Apa komen Tim Menteri ini pula dengan insiden yang berlaku di UPSI ?? tak kan membisu saja dan takkan nak kat budak budak itu kat luar gate pula.

BACA INI SEKALI

2 comments:

  1. Mamat pudin ni mmng x menugheh..patut pun di singke an yo..sakit boto hati den ngan mmt Pudin ni

    ReplyDelete
  2. Berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul bro... 'ibarat tarik rambut di dalam tepung, rambut jangan bagi putus, tepung jangan bagi rosak'

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts