Monday, January 9, 2012

Haji Hadi terperanjat tidak sangka lebih 10 ribu penyokong PAS sokong Hasan Ali - Lebih seribu berkumpul di rumah nya


Lebih dari 10 ribu penyokong PAS kini menunggu langkah yang baik untuk keluar dari parti bersama sama Hasan Ali , mereka begitu kecewa dengan pemecatan Hasan Ali yang dilakukan oleh PAS atas apabila Azmin Ali pernah mengarahkan  agar Hasan Ali di pecat minggu lalu.
Berita yang diterima dari Shah Alam dan Klang memaklumkan seramai 10 ribu ahli Pas anak Selangor akan keluar parti kerana tidak puas hati dengan tindakan PAS Pusat  memecat Datuk Dr Hasan Ali tanpa diberi sebarang peluang membela diri. Mereka menyifatkan PAS kini adalah kuda kayu kepada PKR dan DAP. PAS hanyalah sebuah parti yang hanya mahu merealisasikan cita cita DAP.

Dikhabarkan lebih 1000 penyokong Pas yang setia kepada Datuk Dr Hasan Ali berada dirumah beliau sekarang ini untuk menyatakan sokongan mereka terhadap beliau.

2 comments:

  1. Apa Haji Hadi nak terperanjat. Haji adalah ularmak tak da telur dan berdiam diri dan dalam pada itu mengumpul dosa dosa secara berterusan akibat tidak menjalankan tanggungjawab sebagai orang Islam, Imam dan lain lain.

    Jahanam si Hadi ni hehehehe

    ReplyDelete
  2. eloklah kau orang keluar ramai2,buat parti islam yg.baru.tengok panas tak jubur orang PAS yg. pro.al-juburi tu

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts