Monday, January 9, 2012

LIHAT WAJAH AZIZAH , SHAMSIDAR , ANWAR DAN AZMIN KETIKA MENERIMA KEPUTUSAN MAHKAMAH - SENDIRI FIKIRLAH

36 comments:

  1. fAHAM KAMI FAHAM.....

    ReplyDelete
  2. Ada suka dan duka

    ReplyDelete
  3. nuar: yes yes aku bebas.. pas nie buat lagi..
    Jijah: ya allah.. kau tabahkan hatiku..
    azmin: jahanam bini aku.
    shamsidar: oh bung nuar perwiraku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. awk leh bace fikiran org ke? jage2..ayat awk leh undangkan pelbagai perasaan pd org laen.elok mtk maaf.btol ke dorg pk cmtu? pasti? sahih?

      Delete
  4. Kak Wan (Dalam Hati): Hai leganyaaa....Syukur Alhamdulillah. Minta-minta biorlah Bang Nun bertobat dan berubah perangai lepeh ni. Udahlah, rentikanlah amalan suka main belakang tu....

    ReplyDelete
  5. HA HA BETUL LAH. jahane.... bini aku, uh kak wan tak mahu pikir ;agi. letih, pas sorang sorang dikerebok nya lube jubo.

    ReplyDelete
  6. Anda bermain dengan spekulasi dan spekulasi yg d nyatakan yang mana betul atau tidaknya tidap pasti dan tanpa pembuktian adalah fitnah. Fitnah umpama memakan daging saudara sendiri. Insaf n Bertaubatlah...Pne is innocent until proven guilty. We are talking hard evidence here...bukan spekulasi!

    Walau apapun hanya ALLAH maha mengetahui...dan mahkamah ALLAH tetap ada dan pasti. Bagi kita hambaNya yg lemah...dan bukan maha mengetahui lebih baik tutup mulut jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah ttp salah...lg nk tegakkan benang yg bsh...sape yg sokong nuar ni yg basah kena KENCING smpai la ni...klu da ketua suka lubang kunyit,pengikut pn da gila lubAng kunyit...lu fkrla sndiri bro...

      Delete
    2. Bro jangan mendahului kuasa Allah.

      Delete
  7. Pandai je korang sume wat dialog ekk.Kalau betul xpe, kalau tak sendiri jawap la nanti

    ReplyDelete
  8. mengucap banyak2

    ReplyDelete
  9. mahkamah dunia dia bebas tapi mahkamah Allah

    ReplyDelete
  10. Dunia boleh lepas la...koo tunggu kat akhirat esok.Memang betul kata Hassan Ali.Anwar Busuk

    ReplyDelete
  11. Buat Maksiat pas tu ajak budak2 bodoh PKR buat demo.Katanya diFitnah.Kau yang sedap tutuh Jubog,Puki China Doll rakyat yang merana kena tipu. Memang bangsat Luuu

    ReplyDelete
  12. tang anuar je ke yang terok...hat lain2 belah hang tu mcm mana...elok sgt ke...sendiri mau ingat le bro...hang pun bukan baguih sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. memanglah aku pun bukan baik sangat....tapi taklah jadi dajal yg merosak bangsa dan cuba nak jatuhksn ekonomi negara..sendri mau ingatlah kawan..takkan kau nak kits jadi mcm indon syria mesir yg tak aman2 tu....fikir2kanlah sahabat...asalammualaikum.

      Delete
  13. DSAI- Frustnya kerana lepas ni tiada Liputan utk perjuangan PR, Rakyat mesia dah semakin jelas dgn keZaliman amno. Harap ada lagi amno- hantar seorg lagi lelaki (bapa kpd shitful kut) utk Fitnah Liwat, zina dsb

    Shamsidar- yeyeye, arini gambar masuk news.

    Azmin- Subhanallah, Hebat DSAI dlm menghadapi cabaran Fitnah amno ni. kalu aku tak sanggup...

    D.S. Azizah- Letih sungguh nak menentang keZaliman, Semoga Allah je yg boleh beri kekutan/ kemenangan.

    ReplyDelete
  14. Tumpang tanya"Melayu dahulu, atau UMNO dahulu? pengemis tepi jalan juga Melayu, yang cuci longkang , yang goreng pisang kat tepi jalan, yang jadi Pelacur di tepi jalan Alor pun Melayu.Mereka didahulukan? Sudah, sudah, sudah! kita tidak mempunyai 54tahun lagi untuk diboros oleh UMNO pukimak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cibai niama lu.lancau lu busuk punya dap....lu olang yg suka cari puki siplis punya...olang tipu besat punya.babi pukibabi keluar punya olang.

      Delete
    2. Lu Bangsat,Cibai...pikir lah moyang lu dari mana datang haa ?
      Tokeh pelacur,Tokeh peyhun,tokeh judi banyak orang Lu maa ? lu orang bikin banyak susahkan ini negara.....

      Delete
    3. Hey lu pun melayu lu pikir lu ingat ini tanah lu punya nenek punya ka... itu melayu asal dari palembang bkn ini malaysia. sindiri pigi belajar. monyet. ini tanah orang asal punya, lu jgn wat muka tada malu ngaku lu panya tanah.

      Delete
    4. TANAH Ni kan ALLAH punyaa .. Untung kau hidup smpai skrg ..
      KAlau tuhan nak tarik rezeki tu tak payah tunggu korg taubat lah .. aduyaaiii ..

      Delete
  15. pelacur suma cina yang meniaga..aku lagi suka UMNO dari DAP pukimak x sedar diri pendatang...sial..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan ..aku pon .. pelacur islam ke bukan ... sendiri tanggung lahh .. dea punya pasal .. belajar agama tak skola rendah .. jgn salahkan pemimpin .. skola rendah perfect apa .. sekolah kerajaan pun ada ustazah apa .. yg betauliah .. diaorg kan da ajar mana dosa pahala . sekarang ni kita punya cara boddoh .. nak ikut ataw x .. kalau PAS pon ta puas hati gn UMNO ap kes..

      Delete
  16. hei peter ,kita tunggu kecoh je..tengok apa jadi...lu pun mesti kita kasi hilang k

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes sy sokong.. dap mcm sial...

      Delete
  17. cina DAPUKIMAK....SIAL

    ReplyDelete
  18. Sedap mulut ko kutuk melayu kn,,,,,,x sedar menumpang kt tanah melayu,,,,

    ReplyDelete
  19. org melayu mmg bodoh pun ada tanah jual kat cina dapat jual tanah hasilnya ke kelab dangdut dan berjudi.Orn melayu bodoh terlalu takut ngan cina. Org melayu bodoh suka makan rasuah. Org melayu bodoh bila suruh belajar malas suruh kerja malas suruh berniaga nak kaya cepat je bila kaya tau nak tamabah bini. Org melayu bodoh tau berjimak 24 jam. Tau buat anak sampai sedozen tp sorang penagih sorang bohjan sorang bohsia. sedarlah melayu jgn salahkan bangsa lain hang yang cari pasai.Hidup DAP dan PAP.

    ReplyDelete
  20. orang melayu macam kamu semuani lah....umngok...cakap bodoh marah...melenting....dasar otak umngok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah jugak macam orang PR. Melenting. Semua dia betul.

      Delete
  21. wajah orang ditafsirkan oleh otak kemetotmu....

    ReplyDelete
  22. wajah seribu makna....

    ReplyDelete
  23. ayoyo .. kalian .. Allah sudah turunkan hadis la weyh .. Khazanah Allah .. bumi ni .. bukan kita punya .. diri kita ni .. kubur tuh tunggu kita woi .. Si ANwar ni dea mao jolok montot sapa . dia punya suka .. yang nak kena jolok tuh pun sama haprak .. depa sama2 gila seks .. sejenis pula . sama ada betol ataw x . uh kerja tuhan .. kita ne duduk kat negara yang demokrasi .. pakai hotak kalian suma .. mao sokong mana ..pandai kalian mao pilih pemimpin yang mana .. kalau ikut aku . aku nak tinggal kat kayangan .. x semak hidup aku .. Aku pun tak paham ar gn politik sekarang .. buat org sakit jantung cepat mampoi saja .. tuihh

    ReplyDelete
  24. bloleh buat movie bertajuk...BINI KU.BINI MU.

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts