Wednesday, January 11, 2012

Buruknya perangai muslimah PAS haramjadah ni !!!

Kalau dah kaum wanita duduk terlolong lolong terjerit jerit memaki hamun ditengah jalan, kalau duk mengangkang keletihan bergaul sesama bukan muhrim . Dulu Nik Aziz pernah haramkan musabaqah bagi kaum wanita kononnya  tidak menjaga aurat kerana suara itu adalah aurat. Biasalah jantan jantan PAS ni yang kuat sex , dengar suara perempuan mengaji al Quran pun boleh stim..... huh.. tapi hari ini terjerti terlolong macam  laknat  tak stim pula mereka. Sampai bersalaman dengan bukan muhrim lagi. 

Korang mahu ke isteri macam ini. Ini lah muslimah PAS sekarang. Siapa kata mereka ini baik budi bahasa dan perangai kerana pakai purdah dan jubah, Ada yang pakai jubah tak pakai seluar dalam kot, siapa tahu.senang nak selak aja. Yang tertangkap zinah dengan khalwat derngan pemimpin PAS , siapa. Entahlah aku dengar banyak cerita pasal muslimat PAS ini. Teruk perangai diorang ini macam hampas.Meluat kita tenguk.

Aku teringat di satu PRU, aku baru saja balik solat zohor. Muslimat PAS jerit kat aku, tenguk kapir laknat ini tak solat. Dalam hati aku sial betul betina haram jadah ini. Aku  balas kembali. "wei korang ingat aku macam orang PAS ke sembahyang tengah jalan  nak tunjuk dengan orang."  korang baca ratike ini tenguk lah sendiri perangai mulimat PAS yang macam haram jadah ini. Klik kat sini

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts