Monday, January 9, 2012

HAKIM PUTUSKAN ANWAR TIDAK BERSALAH - SEBAB SUKA SAMA SUKA KOT...

Hakim Mohamad Zabidin memutuskan Anwar tidak bersalah dalam pertuduhan kes Liwat II membabitkan beliau bersama mangsa Saiful Bukhari.





Hakim Mohamad Zabidin yang tidak membaca penghakiman penuh kecuali kesimpulannya berkata kedua-dua bukti iaitu DNA dan oral-lisan tak boleh sabit kesalahan.

Kalau ini adalah konpirasi UMNO , Anwar sudah berlengkar dalam penjara hari ini. Jika  ini niat jahat Najib Anwar pasti tidak akan di bebaskan. Mungkin kamu bebas sebab ianya isu suka sama suka dan bukan isu liwat. kita tunggu apa  penjelasan keputusan sebenar.

Tak bersalah meliwat tidak semestinya tidak melakukannya suka sama suka.

2 comments:

  1. salam,mcm ni ker orang lain nak respect.....awak cakap menda mencarut2 kat org lain.awak tu bagus sgt2 ker? klo awak nak BN merintah negara silakan tunjukan percakapan yang elok sebagai wakil BN bukan mencarut....kerja fitnah je tau. klo x nampak TUTUP MULUT sudah...sebelum nak kata cukupkan solat 5 waktu ko dulu, puasa,amal jariah baru awak boleh kata org lain

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts