Sunday, January 8, 2012

Al fatihah : Pengiring isteri Anwar Meninggal dicucuk jarum beracun

ini masa kena racun , kita tunggu gambar dari kena asid pula lepas ini.
Gambar ketika ditembak masa himpunan BERSIH
Sewaktu perhimpunan bersih, Bodyguard Anwar  ditembak  dan tiunggal nyawa ikan dan gambarnya disiarkan di blog dan FB pembangkang sahaja. Akhirnya bodyguard Anwar ini meninggal dunia dan entah mana dia ditanam tidak pula dapat dikesan. Baca lah ini Mujurlah penulis dapat mengesan artikel ini untuk dikongsikan dengan rakyat dan juga penyokong BN jika tidak kita sendiri tidak tahu bahawa pengiring isteri  Anwar di tembak. Hebat betul politik tanah air dan hebat betul manusia munafik yang bernama Anwar ini.

Beberapa hari yang lepas bodyguard ini telah hidup kembali dan telah mengawal  Anwar dan kemudian disuntik pula dengan racun ketika berada ditengah tengah penyokong tegar Anwar, Kenapa lembik sangat bodyguard Anwar sehingga boleh disuntik racun. Kata mereka ianya  sebenarnya ditujukan kepada Anwar, Kenapa pula mahu suntik Anwar , jika ada orang yang mahu suntik Anwar agar dia mati , lebih baik mereka tembak saja dari mereka suntik dan kenapa  orang itu mahu lakukan apabila Anwar berada dikelilingi penyokong tegarnya. Tunggu sajalah masa dia balik  dekat gate atau dia  hanya berjalan beberapa orang saja. Dengar khabar body guard Anwar ini yang di suntik racun meninggal dunia sekali lagi buat kali kedua.Jangan risau dia akan  hidup lagi nanti dan akan di curah asid pula sampai mati. senang yang mati dan hidup kembali dalam drama Anwar Ibrahim.marilah kita fadiahkan Al fatihah kepada Bodyguard Anwar yang lebih ini dan suka menipu.baca lah sini ha ha

Hello warta jingga dan blog pembangkang, agak agak lah kalau nak menipu pun, pembaca dan rakyat bukan bodoh lagi, cerita kartun Anwar tidak laku lagi. artikel dulu ko kata pengawal Anwar skrg pengawal Azizah pula. kalau nak  bunuh nuar kenapa cucuk pengawal Azizah. ha ha ha

 Berita ini hanya untuk penyokong BN saja. Jom kita fadiah kan Al Fatihah kepada pengiring  ini dalam drama Ombak Penipu . Cerita ini tidak bersangkut paut  dengan mana  mana orang yang  masih hidup mahu pun yang sudah meninggal dunia.Ianya adalah tulisan dari cerita Ombak Penipu dari skrip Pakatan Rakyat. MARI KITA KETAWAKAN RAMAI RAMAI.
 Ini pula kata Dr MIN sila baca Dr MIM sebagai Dr Perubatan gelak guling guling baca , mana boleh  cucuk sikit mcm tuh jadi nazak, tak kan lah pengawal tuh bodoh sedar kena cucuk biar saja cucuk lima gelen. ha ha ha ha ha ...kelakar lah... yang cucuk  sekejap air sikit tapi bahaya itu adalah cucuk lubang jubur,  tanya Anwar dia tahun lah.....

terbaru dari Dr Mim : betulkah pengawal keselamatn wan azzah meninggal dunai ?? klik sini   TB jawab : BETUL DOC....... DAH DUA KALI MENINGGAL.

3 comments:

  1. GILA JONGGOS2 ANWAR GILA NIE

    ReplyDelete
  2. HA HA ... dia ni mmg diorang bagi skrip kena tembak kena cusuk , tidur kat hopsital, gambar dia kena tembak ke kena cucuk ke jatuh masa kena tembak ke tak ada ... ha ha gambar dia asyik dan nak mati....

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts