Monday, January 2, 2012

Rakyat Semua Benci apabila Dayus Gunakan Adam Adli - Mana Adam Adl dapat 2 juta ??

Kebencian rakyat kepada drama ciptaan  PKR untuk menyelamatkan Anwar Ibrahim yang di bawa oleh watak utama ADM Adli kini membuak dan pastinya cara Chegu Bard yang menggunakan Mahasiswa bukan sahaja  di pandang jijik oleh rakyat malahan mahasiswa sendiri melihat ia nya  begitu dayus apabila Pakatan Rakyat sanggup mengunakan Mahasiswa untuk tujuan melawan mahkamah dan menyelamatkan Anwar Ibrahim.

Bukan itu saja , mereka dalam pakatan Rakyat juga sudah mula muak dengan Drama Chegu Bard ini sehingga Chegu Bard juga perasan dan menulis  dalam twitternya tentang politik dalaman. rakyat tahu siapa yang di maksudkan oleh Chegu Bard, Chegu Bard menyeru orang yang menang pemilihan mengalahkan beliau untuk mempertahankan Anwar seperti dia yang menggunakan Mahasiswa untuk mempertahankan Anwar. kalau benar benar berani kenapa tak turun sama sama demonstrasi dengan anak anak ini,

Chegu Bard lakukan ini adalah kerana  namanya sudah samar dan kini tersingkir dalam PKR. Chegu Bard perlu lakukan sesuatu untuk memenangi hati Anwar yang telah jauh hati dengannya ,walaupun mengaku Anwar adalah bapa saudara nya dalam pemilihan AMK lalu, Anwar tetap menyokong si Shamsul ketot.

PAS juga akan menerima bahana nya apabila menyokong Adam Adli, lagi banyak dan lagi besar kumpulan Adam Adli lakukan jenayah ini lagi membuak kemarahan rakyat terhadap PR kerana mengheret anak bangsa kita yang sedang belajar untuk menjadi kurang ajar dan berpolitik sewaktu mereka seharusnya belajar. Anwar akan gunakan apa saja asalkan menggunakan apa saja asalkan tercapqi politiknya walaupun Agama Bangsa hancur sekali pun.

Ibu bapa kepada anak anak yang belajar di Universiti dan yang terlibat mahu pun tidak terlibat dengan politik jalanan oleh Adam Adli kini sudah mula bimbang akan  nasib dan masa depan anak mereka yang seharusnya pergi belajar dan bukan jadi pengkhianat bangsa. Ramai Mahasiswa lain yang mengaggap kumpulan Adam Adli sebagai satu kumpulan yang tidak berakal dan ada pula yang mengatakan bahawa Adam Adli menerima RM2 juta dari Anwar, wallahualam bissawab jika benar bodoh lah yang lain  yang jadi pak turut .

2 comments:

  1. kenapa pak nuar tak pakai anak jantan nya sendiri, si iksan tu samasa sekolah di melbourne dulu cakap satinggi langit, kenapa sekarang sembunyi di belakang bapak nya..pengecut...kami melayu di melbourne ni benci dengan keluarga pembelot bangsa ini...

    ReplyDelete
  2. kalau u nak tau dia simpan si iksan dulu nanti kalau dai sudah dlm istana sungai buloh baru dia suruh si iksan keluar menari-nari di jalan raya.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts