Tuesday, January 10, 2012

Shamsidar paling gembira Anwar Gembira dalam kecewa , Wan azizah dan azmin paling kecewa mendengar keputusan hakim?????

Ketika hakim mengumumkan  Anwar dibebaskan dari tuduhan liwat, bukanya penyokong BN dan juga penyokong UMNO mahu pun  DS Najib Tun Razak yang terperanjat. Rupa rupanya Anwar yang terperanjat besar. Wan Azizah tersentap , yang gembira hanya lah Shamsidar jika di lihat dari raut wajahnya, Maklumlah ada lagi masa bergurau senda. Azmin gusar kerana ini semua menyemakkan kepalanya sebab bukan dia saja yang akan kena layan Anwar sekali sekala Sham...... pun nak layan juga Anwar.

Manakan  tidak pening kepala,duit  sudah banyak habis. segala perancangan  tergendala. Gerakan Mahasiswa kurang ajar terpaksa dihentikan dengan akhirnya  si penyedap mendapat rehat  selama 3 semester. Lama juga 3 semester jika perempuan tulin  sempat lah kalau  nak mengandung. Kalau lelaki tak berapa nak lelaki kata Abon dari kumpulan Osbon  hanya setakat  simpan air dalam dubur saja lah sebelum berak, Nak buat jadi bukti dah tak laku. Berakkan saja air tuh dalam jamban. Mat Mat gedebe dari Kelate yang bawa bom sudah di kenal pasti. Upah rm50 pun jadi, murah betul nilai  orang PR ini. Upah RM50 sekepala siapkan makan minum  dan tempat gtidur dalam lokap. Tapi malangnya   segala perancangan ini tidak berlaku.  Tidurlah balik dalam bas  dan beredar dari Kuala Lumpur.

Wan Azizah kecewa, kenapa tidak dijatuhkan hukuman bersalah saja. sekurang kurangnya malam malam aku tidur lena dan tenang. Tidaklah wajah Saiful , Azizan , Adam Adli datang bermain  dalam mimpi ku. Tidur ramai ramai atas katil dengan Anwar.Inilah menang dalam kalah, Rakyat  tahu apa yang berlaku, rakyat tahu kenapa Anwar tidak mahu bersumpah, rakyat tahu air mani siapa , tak kan lah  Saiful nak bagi  jubo dia kat lebu pula. Cerita ini tidak akan habis, Rakyat  akan tetapn  terbau busuk setiap kali  Anwar lalu depan mereka , setiap kali Wan azizah lalu depan mereka.sebab bau itu hancing dan perit.

DAP juga pening kepala, Karpal Singh kata dia sudah buat yang terbaik untuk sumbat Anwar dalam penjara. Sebenarnya kata Karpal kes ini oleh selesai lama sudah, karpal saja tangguh tangguh lama lama supaya ianya menampakkan kesalahan Anwar. kalau Karpal tidak tangguh  sampai 6 kali lebih . kes ini sebenarnya  3 bulan sudah selesai. Muatsahil lawyer hebat macam Karpal tidak tahu... Sian Anwar menang dalam kalah.

2 comments:

  1. kalau hati sudah suka, semua indah saja....

    ReplyDelete
  2. geli aku tgk muka Shamsidar. mcm muka tak seri

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts