Thursday, January 12, 2012

- "Mampos Barisan"; "Politik UMNO Sekular : Ustaz haramjadah

Dia kata Imam Barisan haram sebab imam dalam barisan, nama opun imam mana boleh duduk dalam barisan kalau imam di depan lah, bodoh ke gampang anak haram ini nak kelirukan rakyat, dia ntak tahu ke imam duduk depan. Aku yang jahil ni pun tahu imam kat depan.mana ada imam sebaris. kalau mcm tuh imam pas dalam bulatan sah ke?????? biol punya penceramah. Katanya politik boleh bicara dalam masjid, betul lah kalau politik Islam tapi PAS politik bukan politik Islam . Islam hina aib orang ke macam ustaz haramjadah ni kata Ibrahim Ali, macam dia kata imam PAS , babi punya ustaz ular bangang dan semoga Allah SWT laknat dia ni menggunakan masjid untuk menghina orang.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts