Friday, January 6, 2012

Jahat ke Hasan Ali ni kata Hasan Ali perli main jubor

Apakah memangnya Hasan Ali ini tak baik orang nya atau Hasan Ali ini memang tak berguna, Tapi dulu kenapa orang PAS kata dia hebat dia baik , kenapa kata sekarang dia tak baik. Hasan Ali pun tak heran dan abang abang nak kata pasal dia wahai abang PAS.Nak kata dia jahat ke apa ke katalah , sebenarnya Hasan Ali dah tahu siapa yang jahat sebenarnya.

Adik Adik mahasewel , jangan marah kat atok Hasan ini , dia lagi lama makan garam, korang hingus masih meleleh lagi. apa korang tahu pasal Anwar Ibrahim ini. Ko tahu tak Anwar ada buasir. korang tak tahu. Korang tahu tak Anwar ni berak cuci pakai kertas , mana korang tahu. Tanya lah orang lama.

Apa lagi Abang Pas tinggalkan saja parti PAS ini.Hasan Ali dah blah , blah lah .....

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts