Wednesday, January 4, 2012

Facebookers UMNO HEBAT kini masuk PAS selain penyanyi seprti Bob Lokman - Siapa dia. ha entah aku pun tak kenal.

lakonan
Khabarnya, tuan punya nama di atas adalah bekas facebooker pro UMNO yang ‘hebat’ tapi akhirnya tersungkur di kaki Yang Dipertua PAS Kota Bharu, Datuk Wan Abdul Rahim Wan Abdullah sehingga ‘memalingkan’ hatinya kepada PAS dengan menyertai parti tersebut.
Turut sama menyerahkan borang keahlian masuk PAS ialah 20 orang lain dari ‘kumpulan facebooker’ yang sama.
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aikkkk........ TB juga adalah penagih FB yang telah beberapa tahun bergiat dalam laman ini FB ini dan TB juga mengenali ramai FB pro dan juga anti BN. Hampir kesemua  lah yang boleh TB katakan yang TB  kenal dan jika tidak kenal orang  nya secara personally mungkin TB kenal melalui FB saja. Antara nama nama yang TB tahu bergiat aktif, bukan ranking kerana TB rasa tiada dalam  FB yang boleh mengatakan bahawa mereka adalah di ranking pertama kedua atau ketiga dalam FB tidak seperti Bloggers.TAPI TAK PERNAH PULA TERDENGAR NAMA FACEBOOKERS  WAN MUSA WAN AHMAD.

Antara nam nama yaqng pernah TB tahu dalam FB adalah Rafi Awang Kecik, Anniessa Sweetmolly Abdullah , Zaharin Yasin, Roshatika , Moenuddin Zakaria, Bro Jinggo, Jerryally Ally,l Azmi Kelana Jaya. Razz Aimezz, Ib Ibrahim, Tun Maharezza, UMNO Kuala Selangor, Mahadi Mahbol, Yuseri Yussof, DG Maimunah  Sidek, Rina Ramli, Rina Omar, Nadzer Nordin, Mael Pengerang, Mohd Rasul (skrg Ayahanda Mohd Rasul) Bunga Raya Bunga Kencana, Tuah Mohamad , Adira Abdullah. Raja Laut  ramai lagi.. yang TB mungkin tak sempat mahu  tulis tetapi TB tidak pernah kenal mahupun tahu dalam dunia FB ini ada nama hebat seperti Wan Musa Wan Ahmad. Wan Musa Wan Ahmad  dikatakan FaceBookers yang begitu popular mempertahankan UMNO dan BN kini di veri liputan meluas kini menyertai PAS. Siapa pula kumpulan 20 orang yang tidak pula diosebut nama , Mungkin kah ianya siti tonggek, awe lembut, mat kantan, minah spotlight besar. minah gigi busuk yang kita tak pernah dengar. NIK AZIZ TERDESAK KOT DAH RAMAI YANG LARI DARIN PAS - APATAH POSTING HEBAT WAN MUSA WAN AHMAD INI.

Nik Aziz , napa tak ambil lagi bloggers yang ada Twitters tak sampai 300 followers , tak ada blog , tak pandai menulis, FB pun sunyi sepi,  tapi mengaku hardcore bloggers tapi sentiasa menyebuk menyalak kata dia lah wira Media Baru. Ada yang perangai macam ini kalau mahu saya boleh senaraikan nama nama mereka. Sekarang memang ramai orang yang mahu jadi bloggers dan FBookers nak tunggu langit terbuka  dan kaut emas yang jatuh. Bekas Pemain bolasepak bekas pemain takraw pun kini dah jadi bloogers dan FBookers hebat , bukan susah bawa saja BlackBerry merata rata ikut VIP.

2 comments:

  1. Ait..geng kawan awak tak masukkan..pulak. Sysalq ialah Sy Sulaiman bin Ariffin http://sayangmalaysia-sysalq.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. HA SORRY , BANYAK SGT TAK LEH NAK PIKIR. OK OK SY SULAIMAN.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts