Thursday, August 23, 2012

Siapa bapa anak bongsu Norish Karman ??Peminat mahu tahu

Ah tentu bukan Jibaok PAS ini. sorry silap gambar. 

Norish dan bekas suaminya.
“Ini anak saya, hidup mati saya. Bagaimana ia hadir itu adalah urusan antara saya, keluarga dan Allah kerana saya tidak mahu mengenang lagi perkara yang lepas.

“Saya seorang anak, wanita & ibu, saya tidak akan membuat perkara tidak elok. Saya seorang ibu, naluri keibuan saya sangat kuat. Saya berani pertahankan kandungan ini meskipun saya tahu hidup saya akan susah kerana akan menjaganya seorang diri,” katanya.

Inilah kata kata dari NK  mengenai status anaknya yang tersebar di internet sebelum ini . Sila baca. Namun sebagai seorang artis dan  "public figure". Tidak salah jika peminat mahu tahu siapakah bapa anak berkenaan  kerana setahu peminat , Norish sedang sibuk turun naik mahkamah  menuntut apa yang dituntut dari bekas suaminya dahulu.

Tentu sekali peminat NK mahu tahu dan tidak salah jika mereka mendesak untuk tahu. Namun itu adalah hak NK sama ada mahu mengistiharkan atau tidak dan apakah status  NK sendiri pada ketika ini. Tentu pejabat Agama Islam Negeri juga berminat untuk mengetahui nya kerana NK adalah icon kepada peminat peminat yang memuja beliau.

baca ini juga

2 comments:

  1. ye ke anak ko..bukan anak bulo betong ke norish

    ReplyDelete
  2. kenapa nak malu kalau x ada sebab

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts