Monday, August 6, 2012

BEZA UMNO PAS DAN PAS KINI HALALKAN 13 MEI !!!

PAS sokong komunis , PAS halalkan dan persoalkan  darah perwira perwira Melayu yang terkorban sewakytu zaman komunis , PAS halalkan kezaliman  bintang 3 memerintah beberapa hari dan ramai orang Orang melayu dibunuh hanya kerana bersekongkol dengan parti komunis  DAPig dan berkawan baik dengan bapak komunis LKS.

Hari ini PAS juga menghalalkan 13 Mei , PAS menutup mata dan telinga dan melupakan sejarah silam apabila kawan baik mereka LKS menghalau Melayu masuk hutan dengan penyapu, melaungkan slogan Melayu Mati. Malunya Dayus nya jadi Melayu PAS hanya kerana mahu menumpang kekuatan musuh agama dan bangsa untuk menawan negara dari bangsa sendiri yang seagama. PAS juga menghalalkan darah darah orang Melayu yang terkorban.

PAS enggan menerima hakikat bahawa UMNO lebih baik dari mereka. UMNO lebih Islam dari mereka. PAS tidak mahu melihat dan kalau boleh UMNO perlu dihapuskan tersu di bumi Allah ini kerana UMNO lebih banyak jasanya kepada Islam. PAS tidak mahu UMNO wujud dan diingati kerana PAS hanya mahukan PAS DILIHAT SEBAGAI ISLAM. SEDANGKAN PAS HANYAKLAH SEBUAH PARTI BUKANNYA ISLAM. UMNO TIDAK SAMA DENGAN PAS KERANA UMNO MEMERINTAH BERLANDASKAN ISLAM TETAPI PAS MAHU DILIHAT SEBAGAI ISLAM.

Adakah kami rasis untuk mengigatkan orang Melayu tentang dua peritiwa ini apakah hanya untuk mengigatkan orang Melayu akan terjadi perbaahan kaum diu Malaysia. DAN JIKA TERJADI PERBALAHAN KAUM APAKAH PAS  JUGA AKAN MENYEMBELIH KAUM NYA SENDIRI MENYOKONG DAPig seperti mereka cuba membunuh POLIS orang Melayu dalam percubaan BERSIH 3.0 HANYA KERANA MAHUKAN KUASA.

1 comment:

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts