Wednesday, August 8, 2012

(((((PANAS))) JOM KITA JOIN PAKATAN RAKYAT - AKU DAH BOSAN - TEPAKBERSULAM

Jomlah ramai ramai kita JOIN Pakatan Rakyat kerana aku dah bosan nak cakap dengan korang, korang tidak juga  mahu faham faham. Korang semua mengaku diri Islam dan Muslim, Korang semua mengaku memperjuangkan agama Islam. Tetapi korang tetap menyokong parti yang menolak Islam sebenarnya. Parti yang mempergunakan Islam untuk mendapat kuasa semata mata. BERSEKONGKIOL DENGAN PARTI YANG HINA ISLAM.

Aku dah bosan : jom lah kita sokong Pakatan Rakyat :

Ini aku ambil tulisan dari seorang warga  Singapura, Kita semua akan mendapat ini kerana ini yang sedang dipersembahkan oleh mereka kepada kita sekarang ini. Kita tidak akan memiliki ini jika kita tidak menyokong Pakatan Rakyat. Anak cucu kita akan membiarkan saja kubur kita kering kontang tanpa diRenjis dengan air kencing mereka. Nama kita tidak akan diucapkan dan dinesta jika kita tidak mengundi pakatan rakyat. JANGAN LAH KITA JERAT ANAK ANAK KITA NANTI DAN MEREKA MEREMPAT DI BUMI KITA SENDIRI APABILA KITA TIDAK LAGI MAMPU PERTAHANKAN BUMI INI . SELAGI KITA MASIH BERNYAWA , MARILAH KITA PERTAHANKAN BUMI MALAYSIA YANG TERCINTA INI.

baca ini dulu ::: ini hadiah isitmewa dari Anwar kepada kita jika kita undi pakatan rakyat,tulisan dari rakyat Singapore :::

Salam tuan- Kadangkalanya indah gambar dari nyata. Meskipun adalah benar apa yang tuan nyatakan didalam tulisan ini, ada beberapa perkara yang perlu saya ketengahkan sebagai rakyat Singapura Melayu dan Muslim

1) Azan masih boleh dilaungkan tetapi tidak boleh dilaungkan keluar dari masjid. Ini bermakna corong speakers mesti tidak boleh dihadapkan ke arah luar.

2) Saluran media Melayu- Suria TV, Radio Warna & RIA ada beberapa peraturan yang melarang para DJ memberi ucapan As-Salamualaikum, atau mengucapkan Al Hamdulillah, Astaghfirullah dan sebagainya. Drama Melayu terbitan Singapura juga diberi perintah yang serupa

3) Tanah Waqaf diambil oleh Pemerintah dengan penggubalan AMLA (Acquisition of Muslim land Act). Ianya dibeli dengan harga rendah dan dijual kembali dengan harga pasaran yang melambung tinggi berlipat ganda

4) Murid sekolah perempuan Muslim yang sudah baligh tidak dibenarkan memakai hijab.

5) Sejarah diputarbelit dimana sekolah mengajar murid-muridnya yang kesemua orang Singapura adalah asal imigran. Ini berbeza dari perlembagaan Singapura yang menyatakan hak khusus orang Melayu sebagai indigenous people (pribumi Memang ada beberapa perkara yang Malaysia boleh belajar dari Singapura dari segi pentadbiran sivil dan sebagainya.

Tetapi, pelajarilah juga bagaimana agar Malaysia tidak kehilangan hak asli pribumi agar hak Muslim terjaga. Kami diSingapura sedang belajar bagaimana hendak menyatupadukan semangat kewarganegaraan yang utuh seperti mana rakyat Malaysia menyokong, serta meraih Lee Chong Wei.

Mahuikah kita membenarkan anak anak kita berperasaan sebegini dan meluahkan hati mereka ::kerana inilah hadiah Anwar kepada kita jika UNDI PAKTAN RAKYAT :: kerana inilah yang dikehendaki oleh Anwar setelah mengadai maruah bangsa dan agama untuk menjadi Perdana Menteri dan ini juga yang di mahukan oleh PAS untuk menyingkirkan kerajaan Islam UMNO ( BN).

Susah tiba masanyan kita fikirkan : jomlah kita undi Pakatan Relevan (PR) BARISAN NASIONAL BUKAN PAKATAN AKYAT YANG TELAH MENGADAIKAN MARUAH BANGSA DAN AGAMA HANYA KERANA TAMAK KAN KUASA. NAK MAMPOS JOIN LAH PAKATAN RAKYAT.JANGAN LAH JADI MELAYU HINA YANG GAMBAR NYA DI PAPARKAN DI ATAS.JANGAN SAMPAI KITA TIDAK BOLEH MENGUCAPKAN SALAM DALAM FB NANTI.(ITU PUN JIKA FB TIDAK DIHARAMKAN OLEH MEREKA JIKA MEREKA MEMERINTAH )

1 comment:

  1. Biar betul TB ... cisss bedebah ko... kik kik kik

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts