Thursday, August 23, 2012

SO STUPID OF TV3 - JOHAN JAAFAR APA MOTIF SEBENAR MEMPERKASAKAN AZMIN ???

Aku sebenarnya terperanjat apbila melihat siaran berita yang menyiarkan kesah ibu Azmin dan juga Umi Hafilda yang berhari raya di luar Kuala Lumpur baru baru ini. Bisik hati kecil ku , kenapa TV3 menjatuhkan kredibiliti  mereka sebagai sebuah syarikat telivisyen terkemuka dengan  cara "siwar " MURAHAN  ini di hari yang mulia ini. 

Bagi aku ini satu "Back Fire " yang membuat penonton akan menjadi jelik dan jijik untuk mempercayai berita berita dari TV3 di masa akan datang kerana nampak terus dan nyata punya agenda untuk menjatuhkan Azmin Ali secara terus. TV3 perlu belajar cara siwar yang betul dan perlu ada pakar strategi yang betul untuk berperang dengan minda penonton yang sudah bijak menilai. 

Eloklah  TV 3 atau mana mana pihak berhenti menggunakan mak dara Umi Hafilda itu kerana  di dunia nyata ramai orang yang kenal dengan Umi Hafilda ini. Dia pun bukan baik sangat. Jangan hidangkan penonton rencana rencana  yang getik sebegini lagi.

kKENAPA TAK SIARKAN RAMAI LAGI KESAH ANAK ANAK YANG TIDAK PULANG BERHARI RAYA DENGAN KELUARGA, SI TANGGANG MORDEN KENAPA  HANYA PERLU SIARKAN KESAH KELUARGA AZMIN. APA ISTIMEWA AZMIN? BUKAN SAYA MENYOKONG AZMIN SEMEMANGNYA SAYA JUGA TERUS TERANG MAHU MENGHANCURKAN JUGA SI MELAUN INI TAPI BUKAN MACAM CARA JOHAN JAAFAR,

TV3 seolah olah memberikan  PENGhormat kepada Azmin dan seolah olah Azmin ini sama kebal dengan Anwar sukar dikalahkan di Gombak. Bagi saya  TV memperkasakan  lagi Azmin Ali. dengan  rencana berkenaan dan kini ibu  Azmin akan menjadi bahan lawak pembangkang dan sudah ada yang panggil "Mak Tom Yam".

TV3 SEBENARNYA TELAH MENYUSAHKAN UMNO GOMBAK YANG SEDANG BELKERJA KERAS UNTUK MENEWASKAN AZMIN. KINI AZMIN MENDAPAT KEKUATAN BARU YANG DIBERIKAN OLEH TV3.

Penonton sebenarnya tidak peduli sama ada Azmin balik atau tidak ke rumah mak dia. Harap penerbit dan juga pengarah yang menerbitkan rencana ini  letak jawatan.
Oleh : TB 

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts