Tuesday, August 14, 2012

ASPAN MEROYAN MARAHKAN KHAIRY NAMUN KHAIRY LEBIH MULIA DARI ASPAN : KENAPA ??BACA LAH.....


Terperanjat saya apabila membaca posting Aspan mengenai Khairy Jamaluddin yang bertajuk
"Khairy, keringkan hingus dahulu sebelum bercakap besar." Marah betul Aspan sampai merapu rapu dia menulis.

Yang saya seronok baca apabila Aspan berkata Khairy menang dengan sokongan yang tidak sampai 50 % . Betulah tu Aspan, Macam tak pernah berada dalam UMNO, Kalau bertanding tiga penjuru dengan calon calon yang hebat,jangan cakap lah En Aspan, menang dua undi pun dah hebat.

Apa nak tulis panjang panjang nak pujuk pembaca untuk benci Khairy ke? Masa berlalu zaman berubah, Khairy sekarang adalah satu satunya pemimpin muda yang di lihat berpontensi terutama sekali untuk membelas Ketua UMUM pembangkang dll. Anwar  tidak boleh menandingi Khairy dalam membahaskan satu satu isu. Kalau setakat Aspan ini , tak payah lah , Khairy tak perlu lah  ngabihkan  boreh" melayan Aspan ini. Biarlah kami blogger jalanan ini saja yang geli geli kan Aspan.

Sini kita tidak perlu tulis panjang  panjang macam Aspan yang meroyan angin satu badan dengan Khiary. Cuma kita nak bagi tahu dengan Aspan satu saja lah. Aspan boleh tulis  80 muka pasal Khairy, orang tak akan minat untuk menilai tulisan orang yang sedang Meroyan , tambahan orang tua.

Kita cuma nak bagi tahu Aspan ::: Apa  saja yang  awak tulis En Aspan. Khairy lebih mulia dari awak sebab dia tidak jadi "Barua" DAPig macam awak.Makan duit DAPig untuk bela anak bini. Kami tahu status Aspan masa  dalam UMNO, Masa dengan TG Razaleigh .KHAIRY LEBIH MULA KERANA TIDAK BERGELUMANG DENGAN NAJIS NAJIS DAPig , macam Kamu Aspan.. kan kan kan.....


Oleh :TB


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts