Friday, August 31, 2012

Samad Said buta yang tak kenal sejarah : Berapa mereka habis bayar sebilangan anak muda untuk jadi biadab???

Lebih 50 tahun Dataran Merdeka dikunjuungi oleh anak anak muda unytuk menyambut ketibaan Merdeka dan lebih dari 10 ribu yang hadir setiap tahun jika  Pak Samad tidak merogol sambutan perayaan ini yang setiap tahun diraikan oleh anak muda.

Pak Samad tak perlu lah mengakui semua anak muda itu datang menyokong BERSIH. Berapa kerat saja yang memakai baju kuning.Berapa kerata saja yang biadab dan kurang ajar yang di bayar oleh Kerajaan Pembangkang. Berapa banyak yang dihabiskan oleh kerajaan negeri pembangkang dan juga sebuah negara jiran untuk membawa anak anak muda ini yang kini menjadi biadab menukar dan mencemar maryuah panji panji kita kepada panji panji mirip Singapore.

Sudahkah Pak Samad menjadi kaya dengan melakukan ini semua. Kita tahu Pak Samad tidak puas hati dengan Kerajaan yang tidak menganugerahkan kekayaan dan tidak melambakkan wang ringgit kepada beliau  dan hanya anugerah yang dikurniakan kepada beliau.

KAYA KAH PAK SAMAD HARI INI???

Mereka mahu menukar sejarah MERDEKA.Mereka mahu menukar bendera MALAYSIA . Mereka mahu membantu negara dijajah secara senyap senyap dan mereka mahu membantu negara jiran perluasdkan jajahan mereka . Inilah mereka yang telah dirasuk oleh pengaruh DAPig. 

1 comment:

  1. Rakyat yang buta sejarah dan bodoh inilah nanti yang akan menumbangkan kerajaan UMNO-BN dalam PRU13 nanti

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts