Friday, August 17, 2012

ASPAN PERTAHANKAN DAP BERMATI MATIAN SEHINGGA TAK KENAL KAPIR HARBIE

Aspan marah lagi.... ha ha ha nak kena jual mamat bingai ini. Beria ia dIa mempertahankan DAPig dan  dengan bangganya dia mengaku dia ahli DAP, Ahli aja ke ? bukan ke bakal calon, Aku nak petik sedikit tulisan Aspan dan cuba menghuraikan agar Aspan faham apa yang  ditulisnya, ha ha bukan Pembaca yang  faham , aku mahu Aspan yang faham dahulu.

"Saya adalah ahli DAP dan itu tidak mengurangkan kemelayuan saya atau mengurangkan Islam saya.

Saya tahu yang penting ialah saya sentiasa mengingatkan diri saya dan keluarga saya supaya terus menerus bertawajjuh dan bertawassul kepada Rasul dan Tuhannya sentiasa. Apa gunannya menjadi ahli kepada parti yang dianggotai oleh orang-orang Muslim seperti UMNO, sedangkan tindakan pemimpin-pemimpin mereka selalu bertentangan dengan kehendak agama anutan mereka." kata Aspan

Benarkah tidak ada kekurangannya kemalayuan dan Islam Aspan dan keluarga, menyokong dan  cuba memertabatkan DAPig ditempat tertinggi sedangkan  DAPig adalah kapir Harbie melainkan Aspan dah dapat dakwahkan Karpal Singh untuk menerima hasrat PAS mahu membina negara Islam  dan Hudud baru lah  DAPig bukan kapir Harbie. 

Aspan juhga cuba menggulingkankerajaan Melayu dan Islam . Apakah ini  yang perlu dilakukan oleh orang Melayu ??? Jangan lah Aspan cuba memebrikan alasan dan mahu cbererita pasal maksiat dan rasuah . Rasuah ada di mana mana  dan bezanya hanya banyak dan sedikit saja kerana bukan mudah untuk membasmi rasuah keseluruhannya kerana ini adalah Tabiee manusia, Penang dan Selangor yang baru saja setahun jaggung diperintah oleh PR pun bergelumang dengan Rasuah, Kelantan juga tidak lari dari kes rasuah bro .  Aspan carilah sendiri faktanya. - Aspan mungkin tidak sedar bahawa disini sudah berkurangan banyak  kemelayuan dan Islam bagi dirinya dan dalam  keluarga.

Apakah hebat sangat pemimpin DAP ini yang Aspan sembah sembah sangat ini. Aspan tentu tahu  Najib sembahyang  lima waktu sehari, Najib berpuasa sebukan Ramadan, Najib menunaikan Haji. Najib menyembah tuhan yang sama seperti yang kamu sembah , tapi tak tahulah kot kot sekrang kanu  sembah tok pekong pula sekarang sejak masuk DAPig ini,

Apakah pemimpin DAPig ini bertepatan dengan cita rasa Aspan Alias . huhhh ...., Aspan . Lim Guan Eng makan Babi. Lim Guan Eng sembah tokpekong dan dalam pada itu dia  juga cuba mahu jadi dajal dalam Islam dan diibaratkan oleh orang PAS sebagai Syaidina Omar. Inikah yang Aspan katakan dan citarasanya yang di carinya.

Malang sekali apabila Aspan tidak tahu , apa itu Kapir Harbie, seolah olah Aspan tidak pernah membaca dan mengertahui jenis kapir yang bagaimana dikatakan Kapir Harbie dan yang paling menarik Aspan kata sekurang kurang nya PR ada  juga  niat mahu melaksanakan hukum Hudud, Apa maksud Aspan sebagai Pakatan Rakyat yang mahu melaksanakan Hudud, Apakah Pakatan Rakyat itu hanya PAS sahaja. PKR dan Parti kebangaan Aspan sendiri DAPig tak pernah mahu melaksanakan hudud yang paling buruk lagi tidak mahu menerima kerajaan Islam.

Aspan oh Aspan , kenapa merapu tak keharuan ini mempertahankan Kapir Harbie, Padanlah mereka panggil kamu Aspan sebagai "Barua DAPig" . Baru saya tahu apakah sebabnya mereka memanggil kamu dengan nama yang begitu hina sekali.

Berpuluh tahun Aspan dalam UMNO mencari sesuap nasi  denga menulis Aspan tidak pernah persoalkan  tentang UMNO menolak Islam yang mana Aspan sendiri tahu sebenarnya UMNO tidak pernah menolak Islam dan itu hanya bidaah belaka untuk mengaut undi.

Aspan juga tahu pendidikan agama yang beliau perolihi dan juga anak anak beliau bukannya datang dari DAPig malahanDAPig tidak akan MEMBELA ATAU MEMBANGUNKAN ISLAM MALAHAN DAPig AKAN MENENTANG SEBARANG PEMBANGUNAN ATAU PUN APA JUGA YANG BERKAITAN DENGAN ISLAM. - INILAH PARTI ASPAN ALIAS. NAMUN DEMI WANG DAN RUNGGIT ASPAN SANGGUP MEMERTABATKAN DAN MEMPERJUANGKAN PARTI YANG MENENTANG ISLAM (HARBIE) TAK KIRA LAH APA JUGA YANG MAHU DIPERTAHANKAN OLEH ASPAN KERANA PARTI INI TETAP HARBIE DAN BAB*.

OLEH tb

1 comment:

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts