Wednesday, August 29, 2012

KORANG INGAT LEBAI PAS BERKETAYAP NI BAIK KE?? BINI ORANG SEKARANG ANAK SENDIRI PUN BALUN !! NAK TAHU BACA !!

Tuh lah duk sibuk pasal lembu lembu , tenguk lah ini lah dia lembu lembu dalam PAS ada kaitan dengan Tuan Ibrahim Tuan Man yang kaki sibuk jaga tepai kain orang lain. Pekung  keluarga sendiri sekarang terbongkar busuk.baca sini

Halamak, kalau  tlibai orang gaji Indon tuh biasalah kita dengar , tapi ini tibai anak sendiri beb, apa ni banatang ke babi ini. Kalau lah betul dan sah dia yang lakukan, inilah ajaran yang dianuti selama ini dalam PAS. Apa lagi alasan PAS. Tak payah lah nak sibuk nak Islam kan Tokong Lim Guan Eng tuh. Dididk lah ahli ahli sendiri dengan agama. Setiap malam tabur fitnah dipentas  pentas ceramah sampai ahli dan peimpin tak takut dengan dosa lagi sebab hari hari pemimpin mereka tabur dosa.

Konon orang PR ini mereka yang paling Islam paling baik di dunia ini. Tapi kalau ada kes tibai bini ora g dah sah sah lah pemimpin mereka. Ini sumbang mahram pula. Mak Lampir pula tak payah lah nak sibuk sibuk nak menafikan  baca sini . Memang orang PR yang dah keluar dari parti dan jadi pengerusi KITA. Kalau tak percaya bagi lah saya 2 atau 3 bulan , kita tunggu pula khabar  dari Abby Abadi !!! tentu ada lah.....cerita menarik sebab  dah duduk dalam kandang buaya.



1 comment:

  1. Yang jahat BN/UMNO tapi tak balun bini orang dan anak teruna orang dan anak dara orang malah anak sendiri jauh sekali.
    Yang baik dan dijamin masuk Syurga PAS adalah Pemimpin PAS dan PKR....dalam kepala otak mereka bukan fikir pasal rakyat tapi SEX semata-mata. Orang baik kata...kan Itulah kalau bekerjasama dengan Syaitannnnnnnnn memang jadi Syaitan lebih dari Syaitan!!!
    Pengikut PAS yang berakal dan berotak fikir-fikirkanlah tabiat buruk Pemimpin Kamu!!!!

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts