Tuesday, August 28, 2012

Rakyat Negeri Sembilan - Jangan jadi Bodoh dan ini ada juga pesanan kepada penyokong DAP ???

Tenguk gambar ini, Ini adalah gambar pengerak keganasan yang mahu mencemarkjan sambutan Merdeka kerana kerja mereka hanyalah mahu  mencetuskan keganasan dalan  Negera kita yang aman dan damai ini. Kita  sememangnya bersyukur dengan keamanan yang dikecapi oleh negara kita dan lihat saja betapa kita  dapat meraikan Aidil fitri dalam suasana yang meriah baru baru ini dalam negara yang aman dan damai, Dua dari mereka di dalam gambar itu adalah anak Negeri Sembilan Hishamuddin Rais dan juga Badrulhisham.


Mereka sememang mahu melihat negara kita kucar kacir. Cukuplah dengan keganasan yang mereka lakukan pada BERSIH 0.3 kini mereka mahu membangkitkan rusuhan cara Mesir dan inilah cita cita dan niat Anwar yang takut pada demokrasi. Mereka ini takut pada Pilihanraya yang adil kerana mereka tahu bahawa rakyat menolak mereka dan mereka tidak akan menang pada pilihanraya yang adiil. 

Bardrul Hisham kini banyak menumpukan kepada politik Nasional di luar Negeri Sembilan kerana kurang yakin dengan penerimaan rakyat Negeri Sembilan terhadap dirinya. Cabaran beliau terhadap Ketua Pemuda Malaysia di Parlimen sudah jauh ketinggalan . Kepopulariti Khairy Jamaluddin teklah jauh meninggalkan Bardrul di Rembau kerana jelas Badrul sememangnya tidak berjasa langsung kepada rakyat Negeri Sembilan melainkan sibuk untuk melakukan keganasan di mana mana dan  menjadi samseng yang sememangnya identiti yang digemari oleh Badrul. Samseng dan Kaki Tabur Fitnah dan inilah identiti Badrul.

Lihat saja siapa yang berada di dalam gambar ini. Khalid Ismath yang terajang polis jatuh dari motor, inilah juga Mahasiswa yang turunkan bendera di PWTC. Inilah juga Mahasiswa yang bukan mahu belajar tetapi yang mahu membuat rusuhan. A Samad  Said  Sastrawan yang  kecewa kewrana hanya diberikan anugerah sastrawan tetapi tidak mendapat kekayaan . 


Rakyat Negeri Sembilan diseru untuk berfikir semasak masaknya , apakah kita  perlu menerima  mereka mereka samseng jalanan ini yang takut pada demokrasi yang mahu mencuru dan merampas kuasa secara keganasan di bumi kita yang aman dan damai ini. Fikirkan lah....... Banggakah kita mempunyai anak Negeri Sembilan yang menjadi samseng jalanan yang mahu merobohkan  keamanan Negara yang kita nikmati sekarang, Kepada kuam lain yang menyokong DAP, TB mahu berpesan kepada mereka :::::  RUSUHAN SEBENARNYA TIDAK BAIK KEPADA MEREKA YANG KINI BERJAYA MENIKMATI EKONOMI YANG BAIK DI BUMI MALAYSIA INI. DI TANAH MELAYU INI. KERANA KEGANASAN MUNGKIN AKAN MENUNTUT KEBANGKITAN ANAK ANAK MELAYU YANG AKAN BANGUN DAN BANGKIT MENUNTUT HAK MEREKA SEBAGAI ANAK MELAYU  DI TANAH MALAYU INI. iNI BUKAN UGUTAN TETAPI HANYA INGATAN ::::::::::: 

Mereka mahu berkumpul di dataran merdeka pada malam Merdeka di hadapan air pancut. Ada yang berkata , biarlah mereka merusuh dan kita lihat harta awam harta peniaga peniaga yang menyokong DAP di musnahkna dll. baca tulisan ini 

Janji Demokrasi (Bersih 4.0): Elok Dibiar Merusuh

Oleh : TepakBersulam

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts