Monday, August 6, 2012

Kit Siang perlu nafikan pernah halau Melayu masuk hutan dan menyuruh Melayu Mati

Kit Siang nafi kencing di bendera rumah MB

Pemimpin popular DAP Lim Kit Siang menafikan bahawa beliau pernah kencing di bendera rumah menteri besar Selangor menjelang tragedi 13 Mei 1969, seperti yang pernah didakwa laman Facebook filem sejarah terbaru Tanda Putera. - Lu jangan kencing lah LKS.

LKS  kalau ada telor mengaku sajalah , bukan kah LKS orang yang menyemarakkan api 13 Mei. Bukankah LKS ini manusia rasis yang sekarang ini berselindung di belakang bendera PAS dan PKR untuk bertopeng menipu orang Melayu. Cukup PAS sudah tertipu dengan  DAPig dan PKR .

Harakah begitu megah sekali mengatakan bahawa Tanda Putera ada lah sebuah karya yang akan mencetuskan perbalahan kaum. Mungkin mereka tidak tahu , Tanda Putera diperlukan untuk membangunkan  orang Melayu yang telah ramai tertipu dengan usaha LKS yang berselindung dibawah bendera PAS.

Sekalung Tahniah kepada Penerbit dan pengarah, kerana berani mengambil risiko ini dan berdiri firm dengan landas perjuangan.

LKS kini tertekan dengan pendedahan ini dan kita meminta LKS menafikan bahawa beliau dan kaum kaum DAPig pernah menghalau orang orang Melayu masuk hutan dan juga menjeritkan slogan Melayu pergi mati. Kita harap LKS (Lim Kit Siang ) dapat menafikan.... (TB)

1 comment:

  1. MEMANG DIA TAK BOLEH NAFIKAN..SEJARAH TAK PERNAH MENIPU...GAMBAR DIATAS TU MEMBUKTIKAN DIA DITANGKAP LEPAS DIA KENCING KAT TIANG BENDERA DEPAN RUMAH MB MASA TU...

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts