Thursday, August 9, 2012

PAS AKUI KAWAN MEREKA DAPig KAPIR HARBIE YANG TOLAK HUDUD ((((PANAS))) ::


PAS terperangkap dengan kata kata mereka dan mengakui dan tidak menafikan bahawa DAP sememangnya kapir Harbie. kata Pengarah Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri, Ustaz Abdul Rahman Yunus.

Ustaz Yunus juga berkata dalam isu hudud kenyataan pemimpin MCA sejak dari awal lagi secara jelas menolak.

“Buktinya banyak kenyataan dibuat pemimpin MCA terutamanya presidennya sekarang yang mempertikaikan hudud. Mungkin mereka langsung tidak diberi kefahaman oleh pemimpin Umno."

 1.Beliau tidak pula menafikan bahawa DAP menerima Hudud dan tidak menafikan bahawa DAP kapir Harbie.

2.  Kalau lah beliau mengatakan MCA itu  juga kapir menolak hudud , apakah ianya  boleh menghalalkan PAS berkawan dengan DAP? Kalau UMNO terjun masuk parit PAS mahu terjun masuk longkang.Inilah perangai PAS yang membuat ramai orang benci kepada parti ini yang selalu menghalalkan yang haram. Pas suka bandingkan yang halal dengan yang haram bagi mereka lakukan bagi menghalalkan apa yang haram mereka lakukan.

3. PAS sendiri sebenarnya tidak juga serious untuk melaksanakan Hudud, jika PAS serious macam mana PAS boleh bersekongkol dengan Kapir Harbie yang jelas menentang Islam. Yang sanggup mati jika PAS menegakkan negara Islam. PAS juga terpaksa membuang menifesto negara Islam dan Hudud kerana tunduk kepada DAPig. PAS sendiri hanya bertanding 70 kerusi Parlimen kata nay > kalau menang pun dalam 20 kerusi atau menang 40 kerusi itu pun dah pembohong besar kata PAS menang banyak itu. Kalau setakat banyak ini  mahu tubuh negara Islam macam mana , nak laksanakan hudud macam mana??

PAS pula sanggup memusuhi orang Islam UMNO yang memperjuangkan Melayu dan Islam. Kenapa PAS tak boleh bersama sama memperjuangkan Islam bersama sama UMNO malahan menuduh UMNO kapir sedangkan apa yang mereka telan sampai buncit selama ini adalah dari pemerintahan UMNO.

4.PAS juga jangan lah memutar belitkan kenyataan, yang ditentang oleh DAP bukan saja  Hudud tapi membangunkan negara Islam kerana Anwar Ketua UMUM yang juga Ulamak utama PAS atau Pope 1 kata, Malaysia bukan orang Melayu punya, Malaysia Cina punya, India punya. Macam mana mahu bangunkan negara Islam???

PAS sehingga hari ini tidak berdetik pun telur mereka menunjukkan mereka berani menentang DAP. NIk Ajiz Haji Hadi kecut telor mereka bila berhadapan dengan Karpal Singh, Lim Kit Siang dan Anwar kalau boleh air basuh kaki dioarang pun Nik Ajiz nak minum kerana kepingin sangat nak jadi menteri dalam kerajaan Pakatan Rakyat.

5. Lebih 50 tahun, MCA tidak pernah pun mengganggu gugat apa yang kerajaan mahukan untuk laksanakan Islam. Pemimpin UMNO tak perlu bercakap banyak kepada mereka, Lu hormat ini negara Islam kerajaan Islam cukup. Bukan macam PAS yang kononnya dah tarbiah Lim Kit Siang , Khalifah Omar Lim Guan Eng, Karpal Singh dll sampai gunakan ayat Quran untuk tipu orang Melayu dan kepala hangguk Nik Ajiz dalam kain mengangguk ngangguk memberikan sokongan. Kononnya mereka kini sudah faham Islam dan nak masuk Islam.... weiiiiii lu sembang saja lah Nik Ajissss......

Jangan mimpi lah, PAS semakin pupus, umat Islam semakin sedar PAS sebuah parti yang sesat dan tidak jumpa jalan kembali lagi dan akhirnya nanti PAS akan hancur dan kini semakin mengelabah.

Oleh:  TB

1 comment:

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts