Sunday, August 12, 2012

Sekolah lahirkan juara Olimpik - Milik Pakatan Rakyat dan untuk anak Manoharan yang akan lahirkan pingat emas pertama Malaysia

Inilah cara sebuah sekolah  sukan yang melatih anak anak di Negara Cina yang melahirtkan ramai atelit emas negara berkenaan. Cara latihan ini hanya  sanggup dilakukan dan sanggup diterima oleh anak anak yang benar benar berhati dinamik. Latihan cara komunis kata orang kampung  yang memang tidak berhati perut tetapi hakikatnya ituah dia kilauan emas. Apakah ini mungkin yang di katakan oleh ADUN PKR MOnaharan yang menghina DLCW baru bartu ini bahawa hanyakerajaan PKR saja yang boleh lahirkan pingat emas di Olimpik yang menjadi kecaman seluruh rakyat Malaysia. Apakah ini anak Monaharan. Masakan ini anak Monaharan. Monaharan tuh hitam dari kasta Pari*. Ha Ha Ha kasta Pari* - Pari* tambah sendiri huruf akhir.Lihatlah bagaimana mereka melahirkan juara  juara dari sekolah sukan. 
Lihat bagaimana anak anak ini di sidai macam kain.
Tinggi tuh...
Tenguk lah otot otot mereka , baru berapa tahun umur mereka. sedangkan anak anak kita badanya masih sedap dicium dalam usia sabegini.
Add caption










No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts