Saturday, August 4, 2012

PAS CEMBURU KEPADA UMNO KERANA UMNO LEBIH ISLAM DARI PAS

Dewan Pemuda PAS Pusat mendakwa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak kini sedang berusaha menarik sokongan orang Melayu dengan menggunakan isu agama.

"Terbaru Najib menyatakan falsafah dan prinsip beliau mengurus tadbir Negara adalah berpaksikan Al Quran dan Sunnah semasa berucap pada majlis berbuka puasa bersama rakyat di Masjid At Taqwa, Paroi semalam"

Tahniah Dato' Sri Najib, Kini PAS cemburu dengan kita , UMNO yang memerintah cara Islam yang sukar untuk dilaksanakan oleh PAS yang tidak punya pronsip perjuangan langsung, PAS sebuah parti yang terumbang ambuing sekarang bagaikan sebuah kapal yang hampir tenggelam dan kini ditinggalkan pula oleh orang muda.

PAS terpaksa cari artis yang sudah expired yang sudaj tidak mendapat sokongan rakyat dalam kerjaa politik merekauntuk diupah mencacai kerajaan di pentas politik. Anak anak muda sekarang bukan nya bodoh lagi.Dalam isu Bob Lokman  Hairee Othman Aishah dan juga Abby Abadi ramai anak muda yang meluat dan meningggalkan PAS dan menyertai UMNO.

Kepada pemimpin PAS , cukup cukup lah manbur fitnah yang mengatakan bahawa kerajan BN zalim, Kerajaan BN zalim menangkap Rafizi isu bank. Itu tugas penguatkauasa yang menguat kuasa undang undang bagi melindungi rakyat  lain dari kezaliman kamu semua di jalanan. Syabas BN teruskan perjuangan kerana PAS cemburu dan menyangka dia lah juara Islam walhal sebenarnya mereka ini langsung tidak melambangkan  Islam. Anak muda jom kita sokong kerajaan Adil dan saksama ini dan bukan PAS.


HANCUR HANCUR HANCUR PAS...

1 comment:

  1. pas banyak cakap tapi tak buat, lebih baik umno tak banyak cakap tapi buat ke arah kedaulatan Islam di Malaysia. nak cari kelemahan orang lain memang senang.
    tapi lebih baik pas lihat kelemahan diri sendiri.
    sebelum tidur pas mesti bermuhasabah diri sejauh manakah sumbangannya kepada agama, bangsa dan negara.
    atau selama ini hanya menjadi ejen melemahkan dan memecahbelahkan agama dan bangsa, malahan suami isteri dan keluarga Islam.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts