Monday, August 27, 2012

UIAM BILA NAK AMBIL TINDAKAN BUDAK HARAMJADAH YANG NAK BUNUH PM INI ???


Ini profil pemilik facebook yang dalam tulisannya berbunyi "hoi perempuan p*****k, kamu ingat najib razak hidup lama kah??? tak lama lagi kami akan memburunya kami akan siat-siat dagingnya buat salai makanan anjing jahanam haram jadah bangsat"...

Sungguh kurang ajar budak nie hasil tarbiah Pakatan Haram. Gua tak tipu kalu lu tak percaya boleh check kat Basic Info dia kat Political Views : PAKATAN RAKYAT - PKR/IKHWAN MUSLIMIN

Kalo ikutkan kat Work and Education dia, dia nie staff UIAM tapi itu yang tertulis kat sini. Kesahihan mamat haram jadah nie staff UIAM masih dalam siasatan gua tergantung kepada maklumat member-member gua yang kerja kat UIAM. 

Macam mana la UIAM masih dok simpan manusia macam nie sebagai staff or UIAM adalah tempat lahirnya manusia-manusia yang berotakkan setaraf LEMBU sekalipun ia adalah sebuah universiti bertaraf antarabangsa yang dibina oleh kerajaan sekarang yang digelar zalim oleh puak-puak haram jadah nie.

Gua masih menunggu maklumat terkini daripada sahabat gua yang bekerja kat UIAM sama ada mamat nie memang staff UIAM atau sekadar menggunakan fake ID.

Jika ada dikalangan pembaca mengenali mamat sial nie boleh ler berkongsi maklumat dengan gua.

Untuk mengenali dengan lebih terperinci siapa Aqyun Firdani boleh KLIK SINI KLIK SINI

1 comment:

  1. Alaaa.. mamat ni bebetul bumiputra islam ke? ke menggunakan ID & Pic bumiputra malaysia utk memperbodoh2kan bumiputra malaysia? dh nmpk ketara sgt sekarang. byk dh kantoi kat group2 fb & blog2. mari kita sesama perangi diorg ni ! perosak bumiputra & negara !
    p/s: tak caya? cuba test kutuk dap !

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts