Monday, February 11, 2013

Ustazah Maggie ini kantoi lagi ngan laki orang ??


Mungkin inilah yang orang kata hukum karma. Dalam Islam, ianya digelarkan sebagai Hukum Khifarah. Apa kita buat pada orang, kena balik pada kita.

Kalau baik kita buat, baik jugak la yang kita terima. Kalau buruk yang kita buat, sendiri mau paham la ye. Tak payah la buat - buat tak tau pulak.

Jadi, tak heran la kalau orang buat pendedahan macam ni. Sebab selama ni pun Si Ostazah Pening tu suka jugak dok buat cerita yang bukan - bukan terhadap orang lain. "So, what you give you get back la kata orang kampung" PPuuuuiiii..

sambung baca 

 IF YOU SUPPORT ME be my honarable  guest Klik Here and klik the button like.

2 comments:

  1. Bersihkan hati n fikiran tu dulu dari dok mengutuk orang la abby. Baru bertudung nak tunjuk diala wanita Melayu terakhir, mcm dlm drama. Ramai lgi wanita bertudung yg hebat tp low profilr

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts