Friday, February 8, 2013

Jom mandi air panas Selayang !!! Kenapa ramai apek tua ??

Bertempat di tepi jala n besar ke Rawang , sebelum simpang naik ke Pejabat Daerah sebelah kiri. Ramai yang mandi dan sampai pagi pun ada orang . Hairan yang ramai datang adalah orang orang Cina. Mereka mandi air panas  ada banyak sebab tetapi keseluruhan nya adalah kerana mahu mengubati penyakit , Penyakit kulit  dll.

Baldi ada disediakan , tak payah bawa. bayar saja RM2  dapat pinjam 1 Baldi 1 kole dan satu besen. Gerai makan juga ada , Masakan steam boat , nasi campur satay dll.

Ada 3 biji kolam besar. Satu kurang panas ta[i  telur boleh masak , satu  sederhana masak satu lagi panas sangat,Lo kawan duduk buat apa terjun lahh...........

Apek mandi macam kat rumah.

apek dan nyonya bergembira...mandi manda.

nak terjun ke tak ??

Apek ini setiap petang mandi di sini,

kan dah pedih mata. macam budak budak,

sabun pek jangan tak sabun.
Air ini memang panas.

Awek  ni pun mandi gak...

IF YOU SUPPORT ME be my honarable  guest Klik Here and klik the button like.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts