Friday, August 31, 2012

Wei Jue Aidil bukan aku yang sebarkan kau bercinta, Buktikan lah.... - Rita Rudaini

Selepas gosip Aidil Zafuan dan Jue Aziz yang dikatakan bercinta dikeluarkan beberapa minggu lalu, Rita Rudaini hari ini tampil menerusi Harian Metro mencabar Jue Aziz untuk mengemukakan bukti bahawa dia ialah orang yang bertanggungjawab menyebarkan gosip percintaan Jue dan suaminya.
jue aziz rita
Cabaran ini dibuat selepas kenyataan Jue Aziz di bawah dikeluarkan menerusi Harian Metro baru-baru ini:-
Saya rasa Rita pun tahu yang suaminya ada berkenalan dengan perempuan lain, tetapi kenapa dia perlu kaitkan suaminya dengan saya pula? Adakah sebab saya dikenali ramai maka saya dijadikan mangsa dengan sesuka hati menuduh saya untuk meraih simpati masyarakat? Jika benar saya keluar dengan Aidil, tunjukkan bukti dan di mana. Jangan buat cerita yang kru produksi nampak kami keluar berdua kerana sepanjang masa saya sibuk dengan penggambaran di luar ibu kota
rita baru
Menurut Rita, kenyataan Jue Aziz di atas dengan jelas menuduh dirinya sebagai penyebar gosip mereka berdua. Oleh kerana itu, Rita mencabar Jue Aziz untuk mengemukakan bukti bahawa dia ialah penyebar gosip tersebut. Kata Rita:-
Saya cabar dia untuk kemukakan bukti apabila dia mendakwa saya menuduhnya mempunyai hubungan dengan suami saya. Jika dia tidak dapat membuktikan tuduhan itu, saya mahu dia membuat permohonan maaf secara terbuka.
jue
Untuk makluman, Rita sendiri mengetahui tentang gosip ini menerusi rakan media yang menghubungi untuk mendapatkan reaksinya berkaitan isu tersebut. Rita telah mengetahui tentang hal tersebut semenjak Mac lalu dan tidak pernah menyebarkannya. Kata Rita:-
Pertanyaan itu datang daripada seorang wartawan sebuah majalah sekitar Mac lalu dan sebaik mendengar hal berkenaan, saya terus bertanyakan kepada Aidil, tetapi dia kata langsung tidak mengenali Jue. Saya bertanya kepada Aidil bukan sebab saya cemburu atau tidak senang dengan hubungan mereka berdua seperti dimaklumkan wartawan berkenaan. Sebaliknya berkata kepada Aidil jika mahu mempunyai skandal sekalipun jangan sampai menyusahkan saya. Gosip mereka berdua membuatkan wartawan mencari saya untuk mendapatkan komen. Kalau saya jahat sangat sampai ingin menyebarkan hal ini, dari Mac lalu hal ini sudah sampai ke pengetahuan umum. Tetapi kerana saya sudah tidak mahu ambil tahu apa yang Aidil ingin lakukan, saya biarkan saja gosip itu masuk telinga kanan dan keluar telinga kiri.
Ada betulnya juga kata-kata Rita Rudaini itu. Mungkin ini adalah salah faham antara mereka berdua. Abang Nara rasa Jue Aziz dan Rita patut bersemuka dan berbincang secara baik-baik mengenai hal ini. Selesaikan secara senyap dan tak perlu berbalas kenyataan di media. Tak gitu? Apa kata anda?
http://beautifulnara.com/

Samad Said buta yang tak kenal sejarah : Berapa mereka habis bayar sebilangan anak muda untuk jadi biadab???

Lebih 50 tahun Dataran Merdeka dikunjuungi oleh anak anak muda unytuk menyambut ketibaan Merdeka dan lebih dari 10 ribu yang hadir setiap tahun jika  Pak Samad tidak merogol sambutan perayaan ini yang setiap tahun diraikan oleh anak muda.

Pak Samad tak perlu lah mengakui semua anak muda itu datang menyokong BERSIH. Berapa kerat saja yang memakai baju kuning.Berapa kerata saja yang biadab dan kurang ajar yang di bayar oleh Kerajaan Pembangkang. Berapa banyak yang dihabiskan oleh kerajaan negeri pembangkang dan juga sebuah negara jiran untuk membawa anak anak muda ini yang kini menjadi biadab menukar dan mencemar maryuah panji panji kita kepada panji panji mirip Singapore.

Sudahkah Pak Samad menjadi kaya dengan melakukan ini semua. Kita tahu Pak Samad tidak puas hati dengan Kerajaan yang tidak menganugerahkan kekayaan dan tidak melambakkan wang ringgit kepada beliau  dan hanya anugerah yang dikurniakan kepada beliau.

KAYA KAH PAK SAMAD HARI INI???

Mereka mahu menukar sejarah MERDEKA.Mereka mahu menukar bendera MALAYSIA . Mereka mahu membantu negara dijajah secara senyap senyap dan mereka mahu membantu negara jiran perluasdkan jajahan mereka . Inilah mereka yang telah dirasuk oleh pengaruh DAPig. 

Taktik kempen : Hello Anwar... Erdogan tak hilang jam Omega!!!

anwar-erdoganbas513


Satu benda yang kita kena angkat topi dengan Brother Anwar Bin Ibrahim ini adalah ketebalan muka beliau untuk mencuba benda-benda baru dengan yakin dan berani. Ini termasuklah dalam kempen nak pikat hati orang kampong. Anwar ronda-ronda ke Pahang, Kelantan dan Kedah naik bas yang ada gambar beliau besar dua kali tayar lori.

Kempen naik bas bukan benda baru dalam politik Malaysia.Perdana menteri Datuk Seri Najib Tun Razak ketika program turun padang di Perak awal tahun lalu pun naik bas. Bezanya bas bawa Najib tidaklah ada gambar sebesar gambar Anwar.
Idea cat bas dengan muka sendiri ini mudah diteka dari mana berasal. Kalau yang biasa tengok kempen ketika pilihanraya pilih presiden Amerika memang calon-calonnya lebih suka bergerak naik bas.
Selain Amerika, yang berkempen guna bas adalah parti AK di Turki, pemimpinnya Tayyib Erdogan pun ambil idea dari bentuk dan strategi kempen politik di US.
erdogan300Bukan sahaja bas, mudah dijangka kempen PKR masa pilihanraya umum nanti adalah billboard besar dengan muka Anwar dan tulisan ringkas. Kalau ikut gaya kempen parti AK, semua poster utama adalah wajah Erdogan yang ditampilkan sebagai juru penyelamat bangsa.
Kita boleh jangka lepas ini selain bas, PKR akan guna kenderaan kenderaan ala-ala Hiluk yang juga penuh gambar Anwar untuk kempen bergerak. Setiap kenderaan ada mobile sound sistem, datang tempat kempen, tup-tap berceramah, sebar risalah dan bergerak, dari segi mobilitinya mudah dan jimat kos.
Kempen dengan tema khusus, dan issue-based, adalah cara parti AK yang menang penggal kedua perintah Turki baru-baru ini. Anwar dan PKR dijangka akan tiru sebiji-sebiji stail tersebut.
Contoh tema utama "merdeka rakyat' manakala isu pula bergantung ke kawasan yang dilawati. Ada isu untuk orang bandar, ada isu yang boleh jual untuk orang kampung, untuk masyarakat Melayu lain, Cina lain dan begitulah seterusnya
Berdasarkan rekod memang Parti AK dan Erdogan berjaya di Turki.Mungkin sebab itu Anwar hendak tiru cara kempen tersebut di Malaysia dan akan guna all-out masa PRU nanti. Cuma kalau kita teliti balik gaya kempen Erdogan, ia bergantung kepada karismatik dan projek imej sebagai 'reformis' sang pemimpin.
Erdogan tidak ada isu besar menyelubungi beliau, tidak naik turun mahkamah sebab kes liwat dua kali dalam masa sepuluh tahun. Tidak ada isu dakwaan video seks dengan GRO China yang 99.99 peratus kata pakar menyerupai ketua pembangkang itu dan Erdogan juga tak hilang jam omega!!!
Inilah dilema terbesar Pakatan Rakyat samada hendak ikut stail kempen Anwar atau tidak. Bagi PKR senang, mereka memang tidak ada tokoh atau idea lain untuk dijual selain Anwar Ibrahim.
Bagaimanapun menonjolkan hanya Anwar sebagai susuk tunggal Pakatan Rakyat agak berisiko kepada DAP dan PAS.
Sudah pasti kempen menolak Anwar akan melibatkan juga video seks yang heboh diperkatakan itu. Mungkin tidak menggunakan media rasmi, tetapi corak kempen di internet tidak boleh dihalang.
Hampir 99.99 peratus pasti, kisah video seks itu akan dibangkitkan kembali, dengan bungkusan dan persembahan baru sebagai modal kempen.
Siapa hendak mempersia-siakan senjata utama yang buat Anwar terkedu tak boleh jawab sampai hari ini tu?
Lagipun isu video seks ini belum beres. Kata orang belum ada penamat.
Ini kerana Anwar dan pembangkang sendiri kecut nak minta siasat dan secara rasmi ada keputusan benar tidak benar. Bab nak nafi siapa pun boleh nafi. Soalnya siapa nak mengaku. Kebenaran mesti datang dari satu badan yang rasmi.
erdogankempen1Di Turki, Erdogan mungkin berjaya sebab beliau memang seorang reformis, manakala rekod kerja Anwar di Malaysia membuktikan beliau bukan reformis seperti digembar-gemburkan.
Sila lihat fakta apa perubahan besar baik dari segi dasar atau pentadbiran yang dilakukan beliau selama 17 tahun dalam kerajaan.
Anwar hanya mendaki tangga-tangga politik dengan berlindung disebalik bush jaket Dr Mahathir dengan jadi juru jual yang baik terhadap idea-idea dan produk bekas perdana menteri itu.
Dr Mahathir yang ilhamkan Dasar Penerapan Nilai-Nilai Islam, memperkukuhkan pendidikan dengan menubuhkan Universiti Islam Antarabangsa, mewujudkan Bank Islam dan banyak lagi.
Anwar hanya tukang jual produk-produk ini dan jenamakan dirinya dengan kejayaan demi kejayaan hasil dari cetusan pemikiran Dr Mahathir.
Untuk orang yang malas melihat detail rekod Anwar, memang nampak dia hebat, tetapi jika dizoom secara mikro, kita sedar, Anwar hanya pandai atur orang untuk kepentingan politiknya sahaja.
Bukan rahsia buku beliau Asian Renaissance ditulis secara berpasukan dengan kakitangan yang cekap. Teks-teks dan ucapan beliau di forum-forum besar juga bukan berdasarkan pemikiran beliau yang tulen.
Anwar hanya menghafal beberapa quotation dan dipersembahkan seolah-olah beliau membaca dan menghadam buku tersebut. Sebab itu, menonjolkan Anwar sebagai pemimpin 'reformis' tahap Erdogan, sebenarnya bagus untuk jentera pilihanraya BN buat kerja.
Cuma perlu bersedia lebih awal, sebab stail kempen ala Erdogan ini peringkat awal nampak gempak, boleh buat orang kampong syok.
Tetapi apapun yang nampak cantik hasil make-up tidak akan kekal lama. Sebab Erdogan dan partinya berkempen berdasarkan fundamental isu, sedangkan Anwar hanya tiru gaya sahaja, idea tidak ada. Orang Utara kata gempak saja lebih.
Macam tong kosong, bunyi memang kuat. -30/8/2012- OLEH HELME HANAFI

Inikah bakal isteri Penyerang ATM dan bekas pemain NS


Thursday, August 30, 2012

JIKA AKU GILA (A SOMAD SOID)

Jika aku gila Jika anjing menyalak gunung cilaka menjadi semakin tua Jika sakit mendorong menung Menung meransang mata Lorong hidup banyak gilanya Jika sakit naik gila gila meningkat cilaka Jika bangkit melawan gagal mampos lah ko disumbat diterajangterbari barai,

ANTHONY LOKE LU MEMANG CILAKA PERMAINKAN AYAT QURAN HA....???

Sendikit DAPig NS tipu Jumud PAS menggunakan ayat Quran - Anthony Loke adalah dalangnya !!

Awas !!!!!! : Adakah dia ini Agen Syaitan???
Menurut sumber yang saya boleh percayai baru baru ini dalm satu perjumpaan yang tidak pasti tarikh yang sebenar tetapi pada bulan Ramadan. Anthony Loke telah mengarahkan semua pemimpin pemimpin DAP untuk berkempen ke Masjid masjid  berbuka puasa  dengan orang Melayu jika boleh. 

JAHAT UGUT DUIT NOORISH KARMAN MINTA DUIT NORISH - DAH BUAT LAPORAN POLIS BELUM?? SIAPA AYAH HAQ KAMI NAK TAHU JUGA???

haq norish karman
Rupa-rupanya ada kisah di sebalik penyebaran gambar anak keempat Norish Karman, Haq Lutfie Alexander baru-baru ini. Berkata kepada Berita Harian, rupa-rupanya gambar tersebut disebarkan selepas si penyebar gagal mendapat wang ugutan daripada Norish Karman. Tak sangka pulak ada orang yang sanggup berbuat sedemikian. Kejam!!!

Yang pasti, Abang Nara respek kepada peminat Norish Karman yang terus memberikan kata-kata perangsang dan semangat kepadanya ketika menghadapi situasi ini. Ini barulah peminat sejati. Kata Norish:-
Alhamdulillah peminat memberikan banyak kata perangsang kepada saya. Mereka memberitahu, akan terus menyayangi dan setia menyokong kerjaya seni saya. Saya membuat pendedahan itu pun bukan untuk membuka mahupun menutup sebarang cerita. Awalnya, selepas kelahiran Haq, saya memang terfikir bagaimana mahu memperkenalkan Haq kepada khalayak. Cara terbaik adalah dengan mengadakan sambutan ulang tahun pertamanya. Tetapi ada pihak yang terlebih dulu mendahului saya apabila menyebarkan gambar kami, kerana gagal mendapat wang ugutan.
Rupa-rupanya kat Malaysia ini sudah sampai tahap Hollywood jugak bab-bab buat ugutan ini. Kepada artis-artis lain, silalah berhati-hati di masa hadapan. Kang tak pasal-pasal turut jadi mangsa ugutan seperti Norish Karman. Apa pun semoga Norish terus tabah dan semakin bertambah kuat selepas dugaan ini.   - PETIKAN DARI SINI

Abby Abadi ni aku rasa dia ni saiko la??? dah lawan DR Asri pula bab hudud ?? Belajar mana dia ni ??

Wow. Abby Abadi ini memang agak lantang semenjak dua ini lebih-lebih lagi menerusi Twitter. Terbaru, Dr Asri, bekas mufti Perlis telah pun menulis tentang hudud menerusi Twitternya seperti di bawah.
hudud dr asri
Tertarik dengan tulisan Dr. Asri, Abby Abadi membalas tweet tersebut seperti di bawah.
hudud dr asri
Dr Asri menjawap tweet yang ditujukan kepada itunya dengan kata-kata yang agak pedas jugak.
hudud dr asri
Dan Abby Abadi memaklumkan kepada Dr Asri yang dia tidak pernah berceramah dan hanya sekadar berkongsi sahaja.
hudud dr asri
Bagi Abang Nara, kalau tak yakin dengan diri dan tak berapa pandai sesuatu bab, baik diamkan diri sahaja. Biarlah mereka yang lebih arif tentang hal tersebut yang menghuraikannya. Apa kata anda?

PETIKAN BLOG BEAUTIFUL NARA JUGA baca sini

TB: Abby tahu apa pasal Hudud ? baca al fatihah betul ke belum ? kencing lurus ke bercabang , basuh ke tak? tahu ke macam mana nak mandi wajib lepas bersetubuh . lainlah yang berzinah tak payah mandi sebab itu haram dah. Kalau sebutan tak betul pergi lah belajar dulu.Fahami dulu apa Dr itu persoalakn janghan  nak langgar saja. Bagus lah PAS ambik ko...... ha ha ha......

ABBY ABADI DAH NIKAH KE MASA NI - MACAM .................... sengal betul

MANSOR INGAT RAKYAT MACAM JUMUD PAS PERCAYA SEMUA APA YANG DIA TIPU - HA HA HA TOKONG LIM GUAN ENG

Mansor: Gelaran 'tokong' untuk 'sanjung' Guan Eng
12:11PM Ogos 24 2012
Ketua PKR Pulau Pinang Datuk Mansor Othman hari ini berkata laporan berhubung kenyataannya yang antara lain menyifatkan Ketua Menteri Lim Guan Eng sebagai “sombong, angkuh dan tokong” bertujuan "memberi gambaran buruk tentang hubungan PKR dan DAP".

Sedangkan, istilah seperti "tokong" itu merupakan "sanjungan dan penghormatan rakyat Pulau Pinang", katanya dalam satu kenyataan hari ini.

"Perkataan seperti sombong, angkuh dan tokong telah dipetik di luar konteks bertujuan untuk memberi gambaran yang buruk tentang hubungan PKR dan DAP.

NONE"Sebagai contoh, perkataan tokong sebenarnya merujuk kepada sanjungan dan penghormatan rakyat Pulau Pinang kepada ketua menteri," katanya.
Mansor (berjaket) mengulas laporan berhubung kenyataannya dalam satu dokumen didakwa minit mesyuarat strategik PKR negeri yang turut dinafikannya.

"Saya ingin menegaskan, tidak ada mesyuarat strategik parti sepertimana yang dilaporkan", katanya.

Beliau bagaimanapun mengakui bahawa satu pertemuan telah diadakan "antara sekumpulan ahli PKR dengan pengerusi perhubungan negeri."

"Perbincangan tidak rasmi ini berpusat kepada hal-hal parti dan perkara berkaitan persediaan menghadapi pilihan raya umum ke-13.

"Jadi tidak ada minit mesyuarat tersebut," katanya, merujuk kepada transkrip yang disiarkan di satu laman blog yang disifatkannya sebagai laman "anti-PKR", gelagatanwar.wordpress.com pada Jun lalu.

Katanya, tindakan merakamkan perjumpaan berkenaan dan menyiarkannya di laman tersebut dilakukan dengan tujuan jahat bagi "merosakkan jalinan kerjasama dan hubungan baik antara PKR dan DAP."

Mansor membacakan kenyataan itu sepenuhnnya dalam satu sidang media yang turut dihadiri Lim di Pulau Pinang hari ini.

Sementara itu, Bernama melaporkan bahawa Mansor menafikan bahawa beliau tidak mengeluarkan perkataan "sombong" dan "angkuh", seperti yang dilaporkan.

"Saya tidak fikir...saya telah menyatakan (sombong dan angkuh). Tetapi 'tokong' saya ada sebut dan ia sebenarnya merujuk kepada sanjungan dan penghormatan rakyat Pulau Pinang kepada Ketua Menteri," katanya kepada pemberita dalam sidang media itu.

Aku petik sebiji laporan Malaysiakini. Nak menipu macam mana lagi dah tergantung leher pun masih nak menipu lagi.Malaysiakjini pun nak menipu juga. Mana ada orang hormat orang Cina dengan memenggil Tokong . ha ha ha ha ha ha.... Kahlifah Omar adalah , panggilan dari Parti Ajaran Sesat ,

Teruklah PR ini  dah merapu teruk, Tokong tuh sama lah macam kuku besi , rakyat bukan bodoh nak menilainya .Mansor, Berani cakap berani lah tanggung.Mula hari ini boleh lah kita panggil Lim Guan eng Sebag.ai Tokong dan ayah nya ayah Tokong dan anwar Ibrahim sedara Tokong.Nik Aziz dan Haji  Hadi semua sebagai sahabat Tokong,

Wednesday, August 29, 2012

India lagi alim dari Kelantan - Apa jadi pengasingan ellaki perempuan? Kat India siapa ingkar kena terajang

KORANG INGAT LEBAI PAS BERKETAYAP NI BAIK KE?? BINI ORANG SEKARANG ANAK SENDIRI PUN BALUN !! NAK TAHU BACA !!

Tuh lah duk sibuk pasal lembu lembu , tenguk lah ini lah dia lembu lembu dalam PAS ada kaitan dengan Tuan Ibrahim Tuan Man yang kaki sibuk jaga tepai kain orang lain. Pekung  keluarga sendiri sekarang terbongkar busuk.baca sini

Halamak, kalau  tlibai orang gaji Indon tuh biasalah kita dengar , tapi ini tibai anak sendiri beb, apa ni banatang ke babi ini. Kalau lah betul dan sah dia yang lakukan, inilah ajaran yang dianuti selama ini dalam PAS. Apa lagi alasan PAS. Tak payah lah nak sibuk nak Islam kan Tokong Lim Guan Eng tuh. Dididk lah ahli ahli sendiri dengan agama. Setiap malam tabur fitnah dipentas  pentas ceramah sampai ahli dan peimpin tak takut dengan dosa lagi sebab hari hari pemimpin mereka tabur dosa.

Konon orang PR ini mereka yang paling Islam paling baik di dunia ini. Tapi kalau ada kes tibai bini ora g dah sah sah lah pemimpin mereka. Ini sumbang mahram pula. Mak Lampir pula tak payah lah nak sibuk sibuk nak menafikan  baca sini . Memang orang PR yang dah keluar dari parti dan jadi pengerusi KITA. Kalau tak percaya bagi lah saya 2 atau 3 bulan , kita tunggu pula khabar  dari Abby Abadi !!! tentu ada lah.....cerita menarik sebab  dah duduk dalam kandang buaya.



BOB LOKMAN - ABBY ABADI KE MEKAH ?

Alhamdulillah ramai artis yang ke tanah suci untuk mengerjakan umrah. Syukur dan ini telah membuka sesetenagh mata yang suka mengutuk artis dengan tohmahan yang tidak baik hanya kerana segelintir artis yang berperangai tidak senonoh.
Baru baru ini Akasha telah mengerjakan Umrah dan ini ada lah satu penghijrahan yang sebenar dan ini juga membukytikan bahawa penghijrahan yang dikatakan oleh Bob Lokman dan  Abby bukan lah satu penghijrahan yang sebenar. Akasha berhijrah sebagai tetamu Allah  dan bukan sebagai tetamu ceramah di pentas pentas fitnah PAS untuk mengutuk sesama artis dan juga mengutuk kerajaan dan lain lain  dan seolah diri sudah begitu Islam kerana hanya seorang  telah memakai tudung dan seorang memakai jubah. Di negeri arab  pencuri juga ada yang memakai jubah,


Tuesday, August 28, 2012

AH NI BABI AH ANAK SENDIRI PUN NAK BALUN ??? TERUK : AH PEMIMPIN INI??

Ini bukan manusia lagi, ini binatang kalau anak sendiri pun nak balun sampai mengandung dan melahirkan insan yang berstatus cucu dan anak. gilo ahhh baca ini :: Klik sini

PANDAI PANDAILAH KORANG KATA FASHA SANDA TAK RAPAT NGAN IBU MERTUA !!

BERGAMBAR SEKELUARGA DI HARI LEBARAN.

MENCIUM TANGAN IBU MERTUA MEMOHON KEAMOPUNAN DI HARIU LEBARAN INI, ACAM MUKA MAK MENTUA DIA OK TAK ??ADA YANG NAK KOMEN KE?? TAKYAH LAH...

CANTIK KER....?TAH KORANG LAH KOMEN...APA AKU LAK...!!

CIUM TANGAN BAPA MERTUA,APAKORANG CAKAP NI KATA DIA TAK BAIK NGAN  BAPAK DAN MAK MENTUA,OK PER.... NORA DANISH DATANG BILA EKKK...HA TUNGU YA.

RAMAI PERTIKAIKAN NAMA ANAK Q HAIDAR BURUK ?? TAPI Q KATA TAK !!


QUE bersama dua orang anaknya, Qalif dan Ratu serta isteri, Linda pada majlis sambutan ulang tahun Ratu tahun lalu. Anak ketiga mereka, Cleopatra tiada dalam gambar.

RAMAI YANG PERTIKAIKAN MENGATAKAN BAHAWA NAMA ANAK Q HAIDAR BURUK TETAPI SEBAGAI SEORANG AYAH Q MEMPERTAHANKAN . MUNGKIN ANAK INI LEBIH MANJA APABILA DI PANGGIL CLEO... SILA LIHAT POSTING INI :: KLIK SINI

Rakyat Negeri Sembilan - Jangan jadi Bodoh dan ini ada juga pesanan kepada penyokong DAP ???

Tenguk gambar ini, Ini adalah gambar pengerak keganasan yang mahu mencemarkjan sambutan Merdeka kerana kerja mereka hanyalah mahu  mencetuskan keganasan dalan  Negera kita yang aman dan damai ini. Kita  sememangnya bersyukur dengan keamanan yang dikecapi oleh negara kita dan lihat saja betapa kita  dapat meraikan Aidil fitri dalam suasana yang meriah baru baru ini dalam negara yang aman dan damai, Dua dari mereka di dalam gambar itu adalah anak Negeri Sembilan Hishamuddin Rais dan juga Badrulhisham.


Mereka sememang mahu melihat negara kita kucar kacir. Cukuplah dengan keganasan yang mereka lakukan pada BERSIH 0.3 kini mereka mahu membangkitkan rusuhan cara Mesir dan inilah cita cita dan niat Anwar yang takut pada demokrasi. Mereka ini takut pada Pilihanraya yang adil kerana mereka tahu bahawa rakyat menolak mereka dan mereka tidak akan menang pada pilihanraya yang adiil. 

Bardrul Hisham kini banyak menumpukan kepada politik Nasional di luar Negeri Sembilan kerana kurang yakin dengan penerimaan rakyat Negeri Sembilan terhadap dirinya. Cabaran beliau terhadap Ketua Pemuda Malaysia di Parlimen sudah jauh ketinggalan . Kepopulariti Khairy Jamaluddin teklah jauh meninggalkan Bardrul di Rembau kerana jelas Badrul sememangnya tidak berjasa langsung kepada rakyat Negeri Sembilan melainkan sibuk untuk melakukan keganasan di mana mana dan  menjadi samseng yang sememangnya identiti yang digemari oleh Badrul. Samseng dan Kaki Tabur Fitnah dan inilah identiti Badrul.

Lihat saja siapa yang berada di dalam gambar ini. Khalid Ismath yang terajang polis jatuh dari motor, inilah juga Mahasiswa yang turunkan bendera di PWTC. Inilah juga Mahasiswa yang bukan mahu belajar tetapi yang mahu membuat rusuhan. A Samad  Said  Sastrawan yang  kecewa kewrana hanya diberikan anugerah sastrawan tetapi tidak mendapat kekayaan . 


Rakyat Negeri Sembilan diseru untuk berfikir semasak masaknya , apakah kita  perlu menerima  mereka mereka samseng jalanan ini yang takut pada demokrasi yang mahu mencuru dan merampas kuasa secara keganasan di bumi kita yang aman dan damai ini. Fikirkan lah....... Banggakah kita mempunyai anak Negeri Sembilan yang menjadi samseng jalanan yang mahu merobohkan  keamanan Negara yang kita nikmati sekarang, Kepada kuam lain yang menyokong DAP, TB mahu berpesan kepada mereka :::::  RUSUHAN SEBENARNYA TIDAK BAIK KEPADA MEREKA YANG KINI BERJAYA MENIKMATI EKONOMI YANG BAIK DI BUMI MALAYSIA INI. DI TANAH MELAYU INI. KERANA KEGANASAN MUNGKIN AKAN MENUNTUT KEBANGKITAN ANAK ANAK MELAYU YANG AKAN BANGUN DAN BANGKIT MENUNTUT HAK MEREKA SEBAGAI ANAK MELAYU  DI TANAH MALAYU INI. iNI BUKAN UGUTAN TETAPI HANYA INGATAN ::::::::::: 

Mereka mahu berkumpul di dataran merdeka pada malam Merdeka di hadapan air pancut. Ada yang berkata , biarlah mereka merusuh dan kita lihat harta awam harta peniaga peniaga yang menyokong DAP di musnahkna dll. baca tulisan ini 

Janji Demokrasi (Bersih 4.0): Elok Dibiar Merusuh

Oleh : TepakBersulam

Monday, August 27, 2012

UIAM BILA NAK AMBIL TINDAKAN BUDAK HARAMJADAH YANG NAK BUNUH PM INI ???


Ini profil pemilik facebook yang dalam tulisannya berbunyi "hoi perempuan p*****k, kamu ingat najib razak hidup lama kah??? tak lama lagi kami akan memburunya kami akan siat-siat dagingnya buat salai makanan anjing jahanam haram jadah bangsat"...

Sungguh kurang ajar budak nie hasil tarbiah Pakatan Haram. Gua tak tipu kalu lu tak percaya boleh check kat Basic Info dia kat Political Views : PAKATAN RAKYAT - PKR/IKHWAN MUSLIMIN

Kalo ikutkan kat Work and Education dia, dia nie staff UIAM tapi itu yang tertulis kat sini. Kesahihan mamat haram jadah nie staff UIAM masih dalam siasatan gua tergantung kepada maklumat member-member gua yang kerja kat UIAM. 

Macam mana la UIAM masih dok simpan manusia macam nie sebagai staff or UIAM adalah tempat lahirnya manusia-manusia yang berotakkan setaraf LEMBU sekalipun ia adalah sebuah universiti bertaraf antarabangsa yang dibina oleh kerajaan sekarang yang digelar zalim oleh puak-puak haram jadah nie.

Gua masih menunggu maklumat terkini daripada sahabat gua yang bekerja kat UIAM sama ada mamat nie memang staff UIAM atau sekadar menggunakan fake ID.

Jika ada dikalangan pembaca mengenali mamat sial nie boleh ler berkongsi maklumat dengan gua.

Untuk mengenali dengan lebih terperinci siapa Aqyun Firdani boleh KLIK SINI KLIK SINI

Hanjing Hitam Ceroboh Rumah terbuka Tun - Blog aku pun kena samak nanti. ???



Benarkah ini anjing HITAM yang dikatakan menceroboh majlis rumah terbuka Tun M di Seri Kembangan tempohari?!! tetapi, kalau tengok daripada gaya tuan punya anjing ini, memang rupa hendak ke majlis rumah terbuka aidilfitri pun. 



aDUYAI... jijik aku tenguk muka tk malu ni , dia ni mental kot. Duk lanyak sana sini UMNO tapi datang pula rumah terbuka Tun M. Macam hanjing lah perangaiu mamat ini. Nak suruh apa Tun M Pujuk ke nak suruh rakyat puji kononnya hanjing ni baik , hari raya gi rumah TUN.
Hairan betul anjing seekor ini tidak malu pula tunjuk muka dan tertunduk-tunduk mencium tangan Tun M dan isteri beliau. Sampai terbeliak mata Tun Siti Hasmah. Tun M pun nampak macam geli sahaja hendak bersentuhan dengan binatang haram N.Ajis mughallazah ini. Sudah tentu kena samak selepas itu. Sah kena samak , Hanjing Nuar Berahim lidah macam biawak ini.  Blog aku pun lepas ni kena samak.

HIKAYAT MP KUALA PENGAT: HALAU ISTERI SEBAB DAPAT "BUMPER BARU"..!!!?



Main kembali isu ini kepada rakan yang tak tahu mana Kuala Pengat :
 
Korang tahu tak kes ADUN Kuala Langat yang dikatakan dah dapat "bumper baru" dan dia buang "bumper lama" macam kucing kurap? Aku dengar, cerita tu dah "difilemkan"...!!! Heh!
Macam drama swasta pulak aku dengar cerita ni. Aku tak sure betul ke tidak tentang cerita tu...tapi video kata atas tu memang best...lawak pun lawak...ada ke patut dia pakai name tag "Ahli Parlimen Kuala Pengat"..!!!
Sinopsis cerita sebenarnya dikatakan begini...
Pada 22 Julai lalu, seorang wanita berusia 48 tahun telah membuat laporan polis apabila dia telah dihalau oleh suaminya.

Maka, isu tersebut mula tersebar luas apabila wanita tersebut rupanya isteri kepada Ahli Parlimen (PKR) Kuala Langat, Abdullah Sani Abd Hamid.

Wanita tersebut yang tiba di Hentian Bas Klang Sentral mendakwa suaminya telah menghalaunya dan tidak membenarkan dia pulang ke rumah kediaman mereka di Banting, Selangor.

Si suami juga memberi amaran kepada anak-anaknya supaya tidak mengambil ibu mereka di hentian bas berkenaan.

Tambah tragis, kejadian itu berlaku pada sambutan awal Ramadhan yang lalu.

Lantaran dari kejadian itu, adalah pihak yang rajin membuat klip mengajuk (parody clip) berkenaan isu itu.

Perasaan penulis bercampur baur ketika melihat klip tersebut.
Rasa kasihan pun ada terhadap wanita tersebut.

Namun seperti ada sedikit unsur jenaka apabila pihak ketiga (yang didakwa isteri kedua) muncul dalam klip berkenaan.

Wanita yang mendakwa sebagai isteri kedua itu pandai memainkan watak sebagai ‘orang ketiga’.
Turut mencuit hati penulis apabila si pelakon lelaki sentiasa memakai tanda nama ‘Ahli Parlimen Kuala Pengat’. - Mynewshub.my

Malam Raya Anak Dara Ahli Parlimen Kuala Pengat Buat Hal Mabuk Di Zouk KL



Peringatan seorang Negarawan bertaraf dunia, Tun Dr. Mahathir mengenai Pakatan Rakyat/Pembangkang wajar diberi perhatian serius.

Kata beliau, ‘banyak yang akan musnah jika Pakatan Pembangkang memerintah’ dan ‘lebih baik syaitan yang kita kenal dari bidadari yang kita tidak kenal’.

Walaupun mungkin ada yang memusuhi Tun Dr. Mahathir tetapi tidak seorang pun dari musuh-musuhnya yang dapat menafikan jasa-jasa dan kejayaan beliau melonjakkan negara serta kehidupan rakyat dengan begitu pantas, bergaya serta cemerlang sekali.

Oleh itu, peringatan yang beliau berikan di atas tidak wajar dipandang sinis kerana ia bukannya peringatan kosong, tetapi berdasarkan pengalaman, pengetahuan dan pengalaman beliau dalam mengurus-tadbir negara selama 22 tahun.

Beliau pastinya cukup arif mengenai ‘aspirasi’ pemimpin tertinggi Pakatan Pembangkang, Anwar Ibrahim setelah terlibat secara langsung mengekang percubaan Anwar membankrapkan negara pada tahun 1997/98 dengan menurut saranan IMF.

Ini menjadikan Tun M sebagai penyelamat negara dan rakyat sekali gus musuh utama barat.

Hari ini, Pakatan Pembangkang menjanjikan negara kebajikan dengan pendidikan percuma untuk semua, tiada tol, menurunkan harga minyak, pendapatan minimum sehingga RM4,000 setiap rumah, menghapuskan cukai dan berbagai-bagai janji manis lagi.

Namun, realitinya bagi memberikan sesuatu secara percuma, kerajaan perlu terlebih dahulu mempunyai dana. Dan jika kos tertentu terhadap rakyat turut dihapuskan, maka bagaimana kerajaan akan dapat mengumpul dana tersebut agar dapat memberikan sesuatu yang lain secara percuma kepada rakyat?

Tidak mustahil bahawa Pakatan Pembangkang berniat untuk mengambil pinjaman atau berhutang dari luar, yang mana gagal dilakukan oleh Anwar ketika krisis kewangan 1997/98 dahulu bagi menunaikan segala janji-janji manis tersebut.

Jika ini dilakukan, maka negara akan terbeban dengan hutang yang semakin bertambah saban tahun kerana tidak mempunyai dana dan pendapatan yang cukup untuk membayarnya akibat penghapusan tol, cukai, kos pendidikan dan lain-lain, di samping meningkatkan subsidi kepada rakyat.

Keadaan ini pasti lama kelamaan akan mencetuskan kemarahan rakyat, seterusnya ketidakstabilan dalam negera.

Kita sedia maklum bahawa meletakkan negara di dalam keadaan lemah dari segi ekonomi adalah langkah pertama untuk membantu rakan-rakannya neo-con Anwar untuk menakluk negara ini.

Apabila sudah ditakluk, maka lebih mudahlah undang-undang yang berlandaskan pemikiran liberal dan plural dipaksa ke atas negara Islam ini. Inilah agenda halus yang tersembunyi di sebalik segala janji manis Pakatan Pembangkang.

Walaupun Pakatan Rakyat kelihatan bagai bidadari yang membawa janji-janji manis dari syurga tetapi hakikatnya, apa yang dijanjikan tidak menepati realiti dunia.

Sebaliknya, BN mungkin tidak kelihatan seperti bidadari dan mungkin dianggap kejam kerana mengenakan cukai, tol dan kos pendidikan tetapi BN berpijak di bumi yang nyata.

Realitinya, di bumi ini, sesebuah kerajaan perlu mengenakan kos tertentu terhadap rakyat untuk menjana ekonomi negara serta membantu rakyat secara meluas dan dalam jangka masa yang panjang.

Wang tidak turun dari langit dan tidak bertambah dengan sendirinya. Jika kita berhutang dengan negara luar, ia perlu dibayar atau kita akan tersepit sehingga akhirnya hancur berkecai....

Inflasi dan trend peningkatan harga pasaran dunia menjadikan perkataan ‘percuma’ adalah sesuatu yang mustahil dan bakal memakan diri sendiri.

Justeru, sepertimana pesan Tun Mahathir, usahlah kita percaya pada manusia yang menyamar sebagai bidadari yang turun dari syurga kerana kita bukannya berada di syurga, tetapi di dunia yang nyata.

Maka, berpijaklah di bumi nyata, dan berfikirlah dengan sebaik-baiknya sebelum menyerahkan nasib kita kepada Pakatan Pembangkang....

Apa yang Pakatan Pembangkang janjikan walaupun kelihatan seperti syurga tetapi realitinya ia bakal membawa kita ke neraka....!!


sumber sini

Sunday, August 26, 2012

nak bagi tahu sikit kat ABBY ABADI ustazah maggi

Tidak ada kene mengena _ Abby yg kini kononnya aktif....


Assalamualaiukum , Ustazah Abby Abadi , Selamat Hari Raya , Maaf  Zahir Batin Ustazah Abby.
Sibuk ke Musim raya ini dengan talk show kat  pentas fitnah PAS. Tentu Masyuk kan kebelakangan ini.

Tapi kalau boleh ustazah jangan lah nak sindir sindir macam sindir , mana Kak Umi , Mana Kak Umi..Orang getik lah Abby. Biasanya orang yang tak puas hati ini orang yang salah...Ustaz Azhar Idrus  agen syaitan yang jadi Idola Abby  pun kini dah kalah ranking. Ustaz  azhar juga ada sound Abby baru ini tapi itu bukan apa saja nak cari attraction supaya Abby selalu ingat kat dia. Tektik tuh dah basi a...

Abby  nak bagi tahu pasal parti Abby : Pada Tahun 1989 PAS janji laksana hudud di Kelantan, menang PRU 1990 tapi tidak laksana; janji 1994 menang 1995 tak laksana, diulangi PRU 1999, PRU 2004 & janji PRU 2007 menang 2008 tak laksana juga..Hudud pada PAS sudah jadi bahan sandiwara dengan 5 siri janji politik PRU yg dimungkiri..2012 berjanji lagi..Berapa kalikah penyokong PAS sanggup ditipu oleh pimpinan mereka??..

Apa agaknya komen Abby, Ustazah mee segera,

SIAPA SAJA YG PERTAHANKAN HUDUD DAN ISLAM AKAN DIPECAT OLEH PAS ???


Abdul Hadi ketika ditanya mengenai pendirian Pas berhubung tindak-tanduk Nasharudin berkata, parti itu tidak kisah jika UMNO mahu menggunakan khidmat Ahli Parlimen Bachok tersebut kerana beliau sudah ditolak ahli akar umbi.

Abdul Hadi juga seolah-olah menyifatkan Nasharudin yang lantang bersuara sebagai 'alat UMNO' apabila mendakwa pemimpin Pas atau pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang mengkritik parti tersebut dipergunakan UMNO.

Dua perkara pokok sudah dinoktahkan Hadi Awang semalam di ibu pejabat PAS.

Nasha Mat Isa sebenarnya sudah boleh berlapang dada ...

Kritikan terbuka beliau dalam PAS sudah membuktikan golongan Anwarinas menguasai parti itu. Hudud bukan agenda utama PAs, sekadar tempelan.

Yang tinggal dalam PAS kini hanyalah syaitan-syaitan bisu yang terpaksa sujud bersetuju dengan arahan balik tadbir Anwar Ibrahim.

Jadi memang benarlah kata Karpal Singh sebelum ini ... PAS kini berada dibelakangnya 100 peratus. Sememangnya sudah terbukti.

Golongan pro ulama boleh tutup kedai dalam PAS. Buku Jingga kini menjadi bahan dan ilmu yang wajib dipelajari.
 
TEPAKBERSULAM:
 
SIAPA SAJA YANG MAHU PERTAHANKAN ISLAM DAN JUGA HUDUD KERANA PAS MAHU JAGA HATI NUAR AL JUBURI DAN DAP.

Saturday, August 25, 2012

MAJLIS RUMAH TERBUKA MB NEGERI SEMBILAN MERIAH


Lebih dari 30 ribu orang menghadiri majlis rumah terbuka Menteri Besar Negeri Sembilan YAB Dato' Seri Mohamad Haji Hasan yang telah diadakan di rumah pusaka kg Tanjung. Majlis juga dimeriahkan oleh DYMM Yang dipertuan Besar Negeri Sembilan yang telah mencemar duli untuk berangkat bersama sama rakyat di majlis berkenaan. DYMM Yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan bersama bagbinda Permaisuri dan anakanda baginda tiba di majlis berkenaan pada jam 2 tengah hari.

Antara tetamu VVIP yang hadir adalah ketua pemuda UMNO Malyasia merangkap ahli parlimen Rembau. Dato' Khalid dll tetamu VVIP. Tetamu yang mula berkunjung pada jam 10 pagi terus membanjiri majlis rumah terbuka berkenaan sehingga jam 5 petang,
























Blog Archive

Share It

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts