Monday, February 27, 2012

Tiada Keadilan jika membabitkan Kemungkaran Pemimpin Keadilan - MANA WANITA INI TAHU NO BILIK DAN HOTEL BADRUL??

Malangnya sesiapa yang punyai anak diliwat atau punya isteri di suntut oleh pemimpin Keadilan kerana anda tidak akan mendapat keadilan dan anda pula akan menjadi mangsa dituduh bagi mempertahankan perbuatan yang tidak bermoral oleh pemimpin Pakatan Rakyat ini.

Mereka akan memkasa penyokong mereka membenci mangsa dan seolah olah yang menajdi mangsa adalah orang yag jahat dan yang melakukan adalah orang yang baik tidak bersalah. Hari ini Anwar juga mempertahankan Badrul Hisham.

Walaupun mereka ini memimpin parti Keadilan tetapi tidak ada keadilan dalam parti ini jika membabitkan kesalahan yang dilakukan oleh pemimpin mereka.

Hari ini jabatan Agama Islam Pahang pula menjadi sasaran dan mangsa setelah Jabatan Agama Islam Selangor menjadi mangsa sebelum ini kerana menjalankan dan memikul tanggungjawab bagi menjaga syiar Islam. Pemimpin PR kini manjatuhkan kembali hukuman kepada JAIP yang kononnya bertindak salah menangkap Badrul Amin. Menurut Badrul Amin beliau terperanjat kerana rakan wanitanya yang punya masalah datang ke biliknya.

Badrul perlu ingat , jika bukan Badrul yang memberikan nombor bilik dan hotel mana Badrul menginap , boleh ke teman wanita Badrul ini datang bertemu dengan nya. Sebenarnya hubungan Badrul dengan wanita ini terlalu intim , jika tidak mana wanita ini tahu Badrul berada di Kuantan dan menginap di bilik dan hotel mana. Fikirkan lah...

1 comment:

  1. Tumpang tanya"Melayu dahulu, atau UMNO dahulu? pengemis tepi jalan juga Melayu, yang cuci longkang , yang goreng pisang kat tepi jalan, yang jadi Pelacur di tepi jalan Alor pun Melayu.Mereka didahulukan? Sudah, sudah, sudah! kita tidak mempunyai 54tahun lagi untuk diboros oleh UMNO pukimak!

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts