Tuesday, February 28, 2012

Panas !!!! Video ustaz Bad di tangkap oleh suami kekasih dan di belasah - Tayangan hanya 2 jam sahaja

10 comments:

  1. 2x5 si tepak ni, jgn pandai mengata org.. Ambil cermin suluh muka sendiri dulu!

    ReplyDelete
  2. ni bukan orang yang dimaksudkan... background dalam video rumah sedangkan cerita nya hotel... cerita biar terang... jangan main serkap jer..

    ReplyDelete
  3. Ini macam bukan badrol je...lokasinya berlainan pulak bukan dihotel...ni dalam rumah ni...biar betul...jangan fitnah yang bukan2..

    ReplyDelete
  4. mmg lah bukan dia , ini bad lain ada aku kata dia......... tapi ni lah akibatnya...

    ReplyDelete
  5. ini contoh je..itupun xphm..

    ReplyDelete
  6. ngarut jo...video ni dh basi...bosan

    ReplyDelete
  7. semoga orang yang suka sebar fitnah mendapat bala dari Allah. Fitnah bukan main main tau kalau xde bukti yg sahih.Hentikan jika xde bukti, lagipun menyebar keburukan org memang akan dapat laknat. jangan main main bro, Allah maha tahu & melihat.

    ReplyDelete
  8. macam haram gi blogger ni... ada jugak manusia bangang mcm ni... dah la gemok/boroi, bajet hensom... tp tu xpa gi... ni ftnah2 tah apa2... otak hang ltak kat perut kot!!! her.... dunia2...

    ReplyDelete
  9. masalahnya ko tu yang BENGAP + BANGANG ada ke dia kata tu orang yang korang katakan...??? dia cuma kata ust bad... ko ingat dia sorang je yang guna nama tu kat dunia ni...??? ni la kalau letak otak di LULUT..........lain kali sebelum nak bercakap guna otak bukan kepala LUTUT... hehehehehehehe peace.......

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts