Wednesday, February 29, 2012

GAMBAR BADRULAMIN CEDERA TERUK DIPUKUL 20 LELAKI

Pegawai peribadi Wan Azizah cedera teruk dan kemudian lari dari hospital tengah malam , baru dipukul 2 orang saja. Badrul kena pukul dengan 20 orang tapi masih sihat walafiat. Huh lama tuh dipukul lebih dari 20 minit. Tak kan lah  jika isteri di sontot oleh Badrul SAMSENG 20 ORANG PUKUL BADRUL ala  ala manja dan ala ala pondan, ala ala pukul cam tuh.... boleh ha ha ha .

HEBAT ITU 20 ORANG PUKUL ALA ALA MANJA,  TENGUK BAGAIMANA  BADRUL MASIH MAMPU TERSENYUM , FIKIRLAH SENDIRI.


Al Fayed ini pun dipukul oleh beberapa orang aja sampi tersumbat  lubang idung dia ha ha ha ha ha... sepatutnya Badrul macam ini..
Ustaz ini kelihatan selamba, tidak cedera, tidak dimasukkan ke hospital dan boleh pula berbalas sms dengan rakan-rakan PKR nya pada malam kejadian.

Gamaknya kalau dibelasah 20 orang lelaki, mahu terus ke hospital, kalau tidak langsung ke kubur. nak tipu pun agak agak lah.

3 comments:

  1. Woo...ustad ni tinggi ilmunya woo..
    ilmu zahir, ilmu batin...dan macam-macam ilmu lagi...
    itu pasal setakat 20 orang punya pukolan memang tak ada kesan langsung...hebat wooo...!!!

    ReplyDelete
  2. betul 20 orang pukuk dia hampir setengah jam dia ok lagi. org indon lah katakan.........

    ReplyDelete
  3. aku ini org indonesia. klu setakat 20 org mau pukul aku zaasssssss sj wakaka :D

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts