Sunday, February 26, 2012

Sahak Carut suka carut depan wanita memalukan UMNO !!!

Aku tak faham kenapa setiap ceramah yang dianjurkan oleh ketua bahagian Seremban  Dato Sahak mesti dia menyindir kepimpinan  MB dan tentu sekali dia highlight Dato' Shaziman , Dato' Isa , Dato' Zakaria Nordin , Dato Hasan , Dato Rais Yatim yang kononnya mereka ini tak suka MB Negeri Sembilan.

Bila perhubungan UMNO  buat program Dato' Sahak mesti nak curi dan "hijack" pemimpin tertingi berkenaan bukan apa sebab nak tunjuk kononnya dia ini rapat dengan PM. Yang syok baru baru ini ketika lawatan PM  ke Seremban , dia nak "hijack" PM kononnya dia rapat ngan PM. Khemah semua dah di pasang dan dah di war war kan kepada umum. Kembang kembang idung dan bontot Sahak ini. Katanya pada hari berkenaan dia akan pakai  kain, identiti baru hebat  Dato' Sahak. Macam dia kata ngan Sharizat baru baru ini , dia pergi Sarawak naik kapalterbang pakai kain , masuk angin dan  terasa sejuk si anu nya kena angin sebab pakai kain. Sharizat pun jawab dalam ucapan balas, ha sekarang Dato' Sahak tahu kenapa wanita pakai kain sebab sejuk Ipap nya bila masuk angin. Jadi  sesi cerita lucah pula  program yang di anjurkan oleh Dato' Sahak baru baru ini ketika dia "Hijack" Sharizat. 

Sharizat yang desprate terpaksa terima lah pelawaan Dato' Sahak ini, konionya  harimau betina bertemu dengan rimau jantan. Kak Jat kata , jika dia tak kawin lagi masa  Sahak  mula mula ditemui tentu dia dah couple ngan Sahak sebab chair dia dengar Sahak berucap. Huh program syok sendiri. Dua bas ahli wanita luar di angkut dan yang lain semua orang luar. Mana orang tempatan Sahak Wei..... jawab Sahak. Jangan lah banyak menipu Sahak wei dalam ucapan kamu sebab saya ke sana mendengar ucapan Dato' adalah kerana ada ura ura tersebar mengatakan bahawa ada orang Dato' nak tarik Dato' turun jika banyak sangat ucapan yang menipu. (Orang Dato') Tapi malam itu  banyak pula ucapan mencarut sebab banyak wanita dan yang hadir ketua wanita UMNO kebangsaan den Negeri. Mulai hari ini boleh lah digelar Sahak sebagai "Sahak Carut."

Tak yah lah Sahak nak gelembong yang kononnya  ko ini adalah orang kuta dan kepercayaan Najib , percaya lah ko dah tua. Kalau nama ko tak naik macam mana, nak sabotaj UMNO lagi ke??????

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts