Saturday, February 25, 2012

Dato' Sahak diminta meminta maaf kepada Sharizat dan wanita dan anak anak kerana melakukan perkara lucah

Saya banyak mendengar pasal Dato' Sahak ini yang di katakan sebagai pelawak dan badut yang kini menjadi libiliti kepada UMNO Negeri Sembilan, Beliau selalu menggangap dirinya adalah yang terbaik dan hampir kesemua Menteri Besar Negeri Sembilan pernah di musuhinya sebelum ini.

Saya dan beberapa rakan rakan bloggers , Ciliapi bloggers , Bloggers politik Negeri Sembilan dan Mael Pengerang baru baru ini sempat ke program yang dianjurkan oleh Dato' Ishak  di mana beliau sempat "hijack" Dato' Shahrizat , ketua wanita UMNO sempena lawatan beliau ke Negeri Sembilan. Program di adakan di kg Jiboi.

Bagi saya program ini hanyalah merupakan program syok sendiri di mana Uji Rashid dan Hail Amir telah dipanggil untuk menghiburkan tetamu yang mana ianya bukan lah sebenarnya tetamu tempatan tetapi adalah tetamu jemputan yang datangkan sebanyak dua bas.

Dalam ucapan Tok Sahak, biasalah puji diri sendiri, kononnya dia datang lambat kerana ramai orang dipejabatnya untuk menyelesaikan masalah. Dia mengakui dirinya singa jantan dan Sharizat singa betina. Sindiran kepada MB itu biasalah semua orang tahu. katanya kononnya MB tidak memberikan jamuan makan malam kepada ketua wanita , jadi dialah yang memberikan jamuan makan malam kepada ketua wanita. Katanya Shaziman ,Rais Yatim ,Zakria Nordin sampaikan slaam kerana di Mekah, Dato' Hasan dan Isan Samad semuanya krim salam katanya.Kononnya semua ini berpihak kepada nya.

Ucapan Dato' Sahak langsung tak bderkualiti, mencarut depan ahli wanita dan anak anak kecil dan sunguh memalukan. Selaku seorang bloggers anak tempatan , saya meminta dan berharap agar Dato' Sahak memohion maaf kepada kaum ewanita , ibu tunggal dan juga anak anak serta isteri isteri orang kerana Dato' Sahak telah beraksi secara lucah dihadapan mereka.

Dato' tak ada anak , tak ada isteri ke??? Apa rasa Dato' kalau orang bercakap secara lucah seperti yang Dato' cakap ini. Dato' ini pemimpin jenis apa ? Saya harap Dato' Najib akan melihat video ini kerana ianya sungguh jijik dan memalukan dan selaku bloggers UMNO saya patut menegur perkara ini agar tidak berlaku lagi.sila layari http://www.ciliapi.blogspot.com

3 comments:

  1. Cukup le Sahak dgan perangai suka berlucah 2...tunjuklah bahawa kita orang UMNO adalah orang yang beriman dan tidak cakap lucah.ok.wasalam Dato'.

    ReplyDelete
  2. BAHALOL PUNYO PENCACAI MAT! KAU LAGI NAK BALON ORG TUA SAHAK TUH, MUKA KAU ORG MCM GAMPANG NIH SEMUOLAH YG BUATKAN ORG2 KAT DLM N9 NIH BENCI DGN UMNO. TAK HABIH2 NAK DROP SAMO SENDIRI, BANGGANG PUNYO PENCACAI. MCM KAU TUH BAGUS SGT, SKRG NIH AKU PULAK NAK PUKIKAN KAT MUKA KAU ORG SEMUO. MARAH TAK ?

    ReplyDelete
  3. Tepak Bersulam nie mcm PARASIT UMNO yo...Tok Mat mcm biaso yo...korang nie yg lobih2 membodek...lamo2 tinggal korang yolah dlm UMNO nie...den pun dah menyampah ngan UMNO nie dek perangai SIAL korang...Pencacai UMNO lebih banyak dr Pencacai PAS...canna UMNO nak menang...??? konfom aku undi PAS/PKR/DAP....selagi ado Tepak Bersulam TAIK nie selagi tu aku undi PAS/PKR/DAP.....

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts