Tuesday, June 26, 2012

Aduka Putra kena pukul UMNO juga yg kena - entah entah Along yang belasah

Seorang penulis blog Khairul Nizam Abdul Ghani adalah antara individu yang mengalami kecederaan dalam pertembungan dua kumpulan yang mengadakan perhimpunan serentak di Kota Bharu hari ini.

Khairul berkata  beliau menerima tiga jahitan di kepala ekoran kecederaan yang dialaminya.

Katanya, beliau yang menyertai perhimpunan 'Pra-Himpunan Royalti Menjunjung Titah Tuanku Sultan Kelantan' itu dipukul oleh sekumpulan 15 orang yang disyakinya sebagai anggota Pemuda Umno.

Khairul Nizam yang merupakan pegawai media dan penganjur perhimpunan itu berkata, beliau tidak dapat memastikan berapa orang yang cedera, namun menyatakan sekurang-kurangnya empat laporan polis telah dibuat.

TB kata:
Itulah dia , bila kena pukul aja UMNO  yang pukul, entah entah Along yang pukul sebab tak bayar hutang. Ingat orang UMNO in i tak ada kerja lain ke asyik nak pukul orang saja. Kalau ada  yang kena pukul orang PR. yang pukul UMNO. Asyik asyik yang kena budak Pakatan Rakyat , yang pukul UMNO gak..... hei korang ni asallll tak der telor ke asyik kena pukul aja. lawan lah.......kalau UMNO. Kata kuat ...abis macam mana asyik kena pukul aja......... 

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts