Wednesday, November 16, 2011

Sharizat akan tersungkur di tangan Wardina dalam PRU13 ????

Wardina Saffiyah cuba menjolok sarang tabuan dengan mengatakan  penulis blog pro UMNO tidak pandai menulis keran mungkin bagi Wardina  sebagai seorang pengacara yang baik , penonton mesti terima apa saja yang dia  rasakan   betul dan baik.

MHI perlu di boikot sekiranya  Wardina masih menjadi pengacara kerana MHI akan jadi satu rancangan peribadi untuk Wardina meluahkan perasaan tidak puas hati beliau terhadap kerajaan. Siapa Wardina ini ? Seorang gadis yang baik ketika zaman remajanya dahulu ?seorang gadis yang dilahirkan  tidak pernah buat dosa ? entahlah itu hal peribadinya .

 Bagi aku Wardina adalah seorang Wanita yang perasan dia adalah wanita yang hebat dan seorang ibu yang baik serta isteri yang  setia dan jujur ???? . Sebenarnya  nak bagi tahu dengan Wardina , ramai yang meluat tenguk muka kamu Wardina dalan MHI. Rating MHI akan jatuh jika kamu  masih dalam MHI. Kami pun sudah tak tenguk lagi MHI takut termuntah tenguk ka mu berbicara bahasa pembangkang mau dalam  MHI.
malas lah aku nak tulis panjang panjang pasal kamu Wardina .

Cuma kami nak gel geli saja dengan kamu sebab kami semua tak pandai menulis. Naik tenguk sejauh mana kamu boleh main geli geli dengan kami. Rasanya  sekarang ini Sharizat ketua wanita UMNO menggigil dengar Wardina akan jadi calon , Sharizat akan tewas ditangan  Wardina. Ada berani ke  Wardina ??? , cuba lah... kalau nak tenguk tercirit atau tidak Sharizat kerja kan Wardina, 1998 lain ada Tsunami yang tak dapat dielakkan , but not now babe.....

3 comments:

  1. Masa Tsunami kat Aceh dulu apa yang ko cakap kat Tengku Adnan dan orang-orang UMNO, ko dah lupa Wardina?

    Udah-udalah tu jangan jadi regu Bob Lokman, konon masuk PAS nak tebus dosa tetapi lagi bertambah noda. Dia pun belum tentu masuk sorga kalau dok asyik maki hamun dan dendam kesumat. Ingat rezeki pemberian Allah wajib disyukuri, jika kufur atas pemberian Allah dan pertolongan orang, akhirnya rezeki itu akan menjahanamkan anak, suami dan orang-orang yang kita sayangi.

    Ingat tu, puak fuckatan ni tak diberkati Allah, sebab tu mereka sentiasa hasad dengki kerana hati mereka kelam akibat banyak sangat makan duit haram pemberian DAP dan Yahudi!

    ReplyDelete
  2. megat alam apa yang dia cakap kat tengku adnan, nak tahu gak...

    ReplyDelete
  3. BLOGGER UMNO KAFIR

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts