Friday, November 11, 2011

Ust Azhar Idrus-tabur fitnah pd DR MASHITAH



Nilah dajal yang menabur fitnah dalam masjid sekarang tandanya dunia akhir zaman,tenguk video ini terang terang dia fitnah Dr Mahitah sebab Dr Mashitah adalah ahli Barisna Nasional . Agak agak lah kalau nak menipu. Ni minggu depan dia akan datang masjid Seri Gombak untuk tabur fitnah. Negeri BN patut haramkan ustaz Dajal ini.

baca ini siapa sebenarnya yang kata layan suami macam pelacur, kilk sini.

Ustaz ni macam pernah langgan pelacur aja di hotel mewah tahu harga dan dimana nak dapat pelacur,

4 comments:

  1. ape yg die fitnah.. die cakap benda betul kan.. jgn layan suami menggunakan name pelacur.. cakap layanan istimewa suda.. slah ke tu.. kalu salah ape yg betul.. sila beritahu rase kamu lebih berilmu dari ustaz ni.. harap tuan boleh buat ceramah agama ke seluruh negeri abaikan kehidupan dunia tuan.. ganti la ustaz ni untuk menyedarkan umat islam

    ReplyDelete
  2. bro lu pekak ke dia kata Dr Mashitah yg cakap, lu tak tahu ke siapa yang cakaop perkara ini sebenar,kalau tak tahu banyakkan membaca dan search lah sendiri. jangan lahj nak buat dosa lagi dengar fitnah yang dibawa dalam masjid sekarang.

    ReplyDelete
  3. bro ni kot yg dajjal atau ka dia yg pengikut dajjal...sampai marah sgt bila kata kat dr mashitah yg bergetah tu....entah2 ada affair kot...ahaaa...

    ReplyDelete
  4. ntah2 bro ni ustazah mashittah..aku ingat lagi kata2 mashitah tue satu ketika dulu..boleh melacur utk carik rezeki kat anak2...apa cer?...ustazah ni memang menyeleweng..boddo...

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts