Friday, November 11, 2011

PENUH DUIT RM100 DI LONGKANG SEKOLAH HARI INI ???

Anak anak orang Pakatan Rakyat patut pulangkan kembali wang RM100 yang diumumkan oleh Perdana Menteri dalam budgetnya baru baru ini untuk murid murid membeli bahan bacaan sebanyak RM100 seorang. Minggu ini janji telah ditunaikan dan ramai murid murid yang telah mendapat duit RM100 ini untuk dimenafaatkan .

Anak anak pakatan Rakyat patut pulangkan duit ini sebab bapa mereka mengutuk akan budget yang diumumkna oleh Perdana Menteri baru baru  ini. Tak malu ke ambil duit kerajaan sedangkan mulut berjabu jabu mengutuk kerajaan. Malu kat anak anak.

AKU CARI JUGA KAT SEKOLAH SEKOLAH  MANALAH TAHU KOT KOT  ADA PEMBANGKANG YANG SURUH ANAK DIA BUANG DUIT KAT LONGKANG.

5 comments:

  1. mana mahu nya dorng nk pulang bro tepak bersulam kutuk2 juga duit yg kerajaan bagi pun sapu jugak...klo xsapu rugi la puak2 pakatan rakyat ney klo bub kutuk PM dorang suka KLO PM bg DUIt kat dorg lagi la suka...PM susah Hati BUB nk Bantu Rakyat KUrangkan beban tp [puak2 ney dok kutuk..
    Bile dah bg macam2 tw2 lak nk ngendeng amik diut...depan cakap lain belakang kutuk kemain..

    ReplyDelete
  2. HA HA ..... HARAMJADAH NAMANYA TUH...

    ReplyDelete
  3. duit rakyat tu..hasil titik peluh rakyat yg membayar cukai pendapatan, lesen, fee, dan berbagai tax lagi yg dikumpul menjadi hasil negara..kerajaan yg memerintah hanya memegang amanah rakyat untuk dibelanjakan sebaiknya untuk pembangunan negara dan kesejahteraan rakyat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu....duit kerajaan = duit rakyat...maknanya smua rakyat berhak untuk dapat duit kerajaan...apa yang berlaku skarang duit kerajaat telah jd hak ummo, bkn lg hak rakyat...itu yang salah..

      Delete
    2. Duit Kerajaan = Duit Rakyat...Jng salah faham..smua rakyat malaysia berhak menerimanya....bukanya duit kerajaan tuh hak BN/ummno..

      Delete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts