Saturday, April 28, 2012

UP date - Masjid Negara - Nuar buat Huru Hara - Petaling Street - Gengster DAP buat hal

Anwar turun ke Masjid Negara untuk buat huru hara



Perkara ini bukanlah perkara baru. Tapi ianya dah lama berlaku dalam sejarah Politik di Malaysia sejak akhir - akhir ni.

Bagi puak - puak Pakatan Pembangkang tu, Masjid ni dah tidak jadi tempat untuk beribadah. Malah, Masjid juga sudah menjadi satu kawasan yang tidak suci.

Mereka jelas tidak ada niat untuk menjaga kesucian Masjid sebagai rumah Allah. Tak kir sama ada yang bukan Islam atau yang Islam sekali pun. Sama je perangainya.

Jangan kata di Malaysia mereka buat benda macam tu. Malah di Masjid Nabawi dan Masjid Mekah pun sanggup diorang cemarkan.

Begitualah bangsatnya sikap dan perangai puak - puak Pakatan Pembangkang ni sebenarnya. Diorang berperangai macam orang yang tak ada agama!!!

Jadi, menjelang Perhimpunan untuk menghuru - harakan Negara hari ini, Si Ketua Penipu tu sekali lagi akan mencemar kesucian Masjid dengan mengumpulkan Lembu - Lembu dia.

Destinasinya, Masjid Negara. Kalau sebelum dia jadi Perdana Menteri pun dia sanggup mencemar kesucian Masjid, inikan pulak bila dia jadi PM nanti. Nauzubillah!!! Masjid akan bertukar jadi macam Gereja!!! Percaya la!!! 

Sumber : Semuthitam.blogspot.com




Petaling Street - 10.00 am : Kumpulan demonstran berbangsa cina mula banjiri sekitar Petaling Street menyebabkan kelancaran lalu-lintas terganggu. Kebanyakkannya tidak berada dalam posisi 'duduk & bantah' sebagaimana dinyatakan mereka.

Sebaliknya mereka hanya terpekik terlolong sesama sendiri bertujuan untuk menarik perhatian pihak berkuasa, namun pihak berkuasa kelihatan profesional dengan tidak melayan sebarang provokasi.

Kumpulan seramai 1000 orang ini merupakan ahli DAP apabila kebanyakkan diantara mereka memakai baju Bersih 3.0 yang mempunyai logo 'Ubah' yang mana merupakan slogan DAP ketika pilihanraya negeri Sarawak.

Kemunculan demonstran ini menyebabkan lalu-lintas terganggu ekoran tindakan mereka berkumpul di tengah-tengah jalanraya menyebabkan pihak PDRM terpaksa menghantar beberapa anggota bagi mengawal keadaan trafik.

Kelihatan pelancong agak takut untuk mendekati sekitar Petaling Street.

Aksi demonstran cina terpekik melaungkan provokasi :


Kenderaan mula terhalang akibat tindakan demonstran 'hijack' jalanraya

Menjerit-jerit di tengah jalanraya - Di mana amannya perhimpunan mereka?
Pelancong terkejut serta takut melihat aksi demonstran
Anggota PDRM mula dihantar mengawal keadaan.
Young & Dangerous? blogger Double Y melaporkan klik sini
Terkini BERSIH : Dengan Mat Sabu, Orang Melayu Berseluar Pendek Masuk Masjid Negara Gambar terkini di masjid negara. Upacara berzikir nama Ambiga di luar masjid. *Pakcik pakai kopiah pun tak berani tegur pengikut Mat Sabu. sumber: Mymassa

3 comments:

  1. bodoh punya BN ni..tak da modal..ko tengok la suma org p solat..yg ko dok terpekik mcm anjing lekat tulang..harap kat ko punya PM hanya konsert maksiat ja..Panglima jln kebun dan panglima haktuiii tak muncul ka???hahahaha..nak mamposss..pakai makan taik la klu dua2 babi tu muncul..

    ReplyDelete
  2. KESIAN2 BODOH2 SEMUA.

    ReplyDelete
  3. BONGGOK PUNYA BERSHIT ANWAR.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts