Saturday, April 28, 2012

HOT : AISHAH BANGGA DAPAT MERUSUH MENENTANG KERAJAAN DI BERSIH 3.0...

PETALING JAYA: Penyanyi 90-an yang terkenal dengan lagu Janji Manismu, Wan Aishah Wan Ariffin atau Aishah antara sebahagian penyokong yang hadir menyertai Perhimpunan 'Duduk Bantah' Bersih 3.0 yang diadakan di Dataran Merdeka, Sabtu.

Awal bulan ini, Aishah dilaporkan telah menyertai PAS.

Bukan itu sahaja, beliau telah berucap di atas pentas PAS bahkan berkongsi pengalamannya menerusi program "Artis Berubah, Rakyat Merobah, BN Rebah" di perkarangan Kolej Universiti Islam Zulkifli Muhammad (KUIZM), Taman Melewar, Gombak pada 4 April lalu.

Aishah yang dipetik Harakahdaily sebagai berkata, beliau mula serius mendekati PAS apabila mendapat layanan kurang baik daripada seorang menteri wanita untuk mendapatkan pertolongan dan nasihat ekoran masalah penjagaan anak-anaknya selepas berpisah dengan suaminya yang bukan Melayu.

Selain Aishah, beberapa selebriti lain turut menyertai PAS antaranya Bob Lokman manakala Dayangku Intan pula menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR). - mStar

4 comments:

  1. YANG HANG GATAI NK MENIKAH MAT SALLEH TU BUAT APA. ANG YANG CARI REBA NK MINTA TOLONG ORG PLA. KEJA LAIN BYK NAK BUAT LA. ADA OTAK PAKAI LA.

    ReplyDelete
  2. semua artis yang dah expired...

    ReplyDelete
  3. Hahahaha...
    Tepat sekali keputusan penyayi tersebut memilih PAS.

    Ini kerana hanya pemimpin2 PAS sahaja yg mampu menjaga anak2 beserta Aishah sekali..hahahaha
    Pilih sahaja pemimpin mana....aku syorkan pilih ler Mat Sabu...hahahahaha

    ReplyDelete
  4. dah tersepit macam macam leh jadi

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts