Monday, April 23, 2012

DBKL TOLONG JAWAB KENAPA MEREKA BOLEH BUAT RUMAH HARAM DI DATARAN MERDEKA - NAPA PENGUATKUASA DBKL DAH TAK ADE ANU.. KE???

Ini komen dari  komentar aku yang bernama  aliffarman , aku setuju dengan komennya,katanya "aku bengang kenapa penguatkuasa DBKL ni kalau org salah parking diorang saman la, tarik kereta la, orang buka gerai berniaga nak cari rezeki tak ada lesen atau berniaga tak kena tempat diorang saman or rampas barang dengan gerai gerai  sekali.

  Nak tanya ni ada ker salah parking tu memalukan negara? berniaga tak ada  lesen itu memalukan Malaysia pada dunia? lepas ni semua org boleh pasang khemah kat taman2 di kuala lumpur Asal budak2 bangang ni boleh  pasang khemah kat tengah2 bandar tempat tumpuan pelancung. akta taman dan tempat awam dah diubah oleh DBKL ker? mana pengarah DBKL mana ketua pengarah penguatkuasa DBKL, U all telah terima rasuah ker?  tak malu ke tak ada  maruah ke penguatkuasa DBKL , ytak boaleh kuatkuasaakn undang2. memalukannnnn..... Aku Sokong. 

Mana Penguatkuasa DBKL, kenapa tak angkut saja khemah khemah ini , kenapa berhari hari siapa berumah tangga  di Dataran Merdeka. Sila Jawab yang berkenaan, Kenapa Penguatkuasa dah hilang telor ke???? KENAPA MEREKA INI KEBAL DARI UNDANG UNDANG DBKL. KAMI DESAK AGAR DBKL SILA BERIKAN JAWAPAN KEPADA KAMI.KENAPA MEREKA BOLEH BERUMAH TANGGA KAT DATARAN MERDEKA ????????
Ini dia anak anak yang belajar di Universiti akhirnya jadi bodoh sebab diracuni oleh Anwar Ibrahim. Sampai membuat replika  Pocong untuk disembah kot. Ajaran sesat parti PAS yang membuayt  framai anak muda kita tersesat.

Inilah anak muda yang tahu dan sedar betapa Anwar itu sebenarnya dajal yang dilahirkan ke dunia.SERAMAI 3000  ORANG BERKUMPUL DI KAMPUNG BARU /
mereka berkumpul untuk memberi pesanan rfengkas kepada  Anwar Ibrahim TIBAI. Tolak Insan Bernama Anwar Ibrahim

Tibai kak jangan tak tibai.

1 comment:

  1. Takut kot dgn Anuwar & Ambiga. Kalu x cukup anggota..buka iklan sementara pegawai khas DBKL menghapuskan kemah2 di dataran..aku rasa BERIBU yg mintak

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts