Friday, April 27, 2012

MAMA GELAP NURUL IZZAH TIDAK AKAN DI MAAFKAN OLEH MAMA KU - PAPA JAHAT MEMANG JAHAT ???

Jika kita lihat , tiada langsung  kenyataan  Wan Azizah mepertahankan Anwar dalam isu Shamsidar dan Azmin sememangnya tidak akan bangkit untuk mempertahankan isterinya kerana takut nanti akan mendatangkan dan membesarkan lagi keaiban keluarga.

Azmin pada mulanya menyangka isu kelurga ini sudah selesai , namun bau bangkai tidak boleh ditutup dengan sebesar mana sekali tudung saji ianya tetap akan  berbau juga. Ini masalah rumit kerana Azizah tidak mungkin boleh melihat mata Shamsidar kerana inilah mata yang dikatakan  sebagai mata " Perempuan Jalang".

Mereka tidak mungkin boleh  bangkit bersama mempertahankan Anwar kali ini. Tiada jalan yang boleh membawa Azizah dan Shamsidar dalam satu arus penafian mengenai isu yang pernah mahu meruntuhkan rumah tangga mereja sebelum ini. Mungkin boleh lagi untuk pertahankan Anwar dalam kes  Saiful but not Shamsidar.

Nurul Izzah juga sudah bosan dan tidak akan pertahankan papanya dalam isu Shamsidar ini. Mama gelapnya ini adalah merupakan duri dalam daging keluarga mereka, Mereka tidak boleh terima ada adik di rumah lain dengan mama lain., Papa tak boleh pertahankan dan menafikan. Namun keluaraga Izzah tidak boleh hidup dengan membisu dan memendam rasa walaupun papa boleh . Nurul Izzah juga ada keluarga belah suami dan beliau juga malu dengan keluarga suami .

Sampai bila UNCLE AZMIN (mama juga) boleh menjadi dayus  dan terus  berdiam diri.




No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts