Friday, April 27, 2012

Esok Anwar akan berlakon mati kena tembak ...Baca jangan tak baca.

Anwar esok akan tertembak dan akan mati sekejap untuk rakaman media barat dan Anwar akan diratapi oleh  semua penyokong beliau yang akan berkumpul di rumah beliau untuk bersama sama menyempurnakan jenazah Anwar Ibrahim.

Petugas dan bodyguard Anwar yang beli baju polis  dan pakai baju polis akan tembak Anwar olok olok esok untuk film bagi tayangan luar negara. Ketika keranda di bawa keluar rumah Nurul Izzah menagis sampai keluar hingus , Wan Azizah hanya sugul dan tidak menangis lagi kerana kata orang Wan Azizah sudah tidak ada air mata lagi dan kini tidak berperasaan lagi.

Di satu sudut Shamsidar berpelukan dengan salah seorang anak perempuan nya sambil berkata  lihat lah wajah papa mu buat kali terakhir. Bengkak  dan lebam mata Shamsidar, Azmin kelihatan sugul sesekali terdengar dia memanggil, Abang..abang... bila tesedar ramai orang d sekeliling dia terus diam seketika.

Tiba tiba keluar dari keranda, Anwar Ibrahim bangun pakai baju kain kapan ..... dan menyeru kepada penyokong penyokongnnya....ah aku pun tak tahu lah macam mana skripnya tunggu lah esok.... sure ada skript macam ini dulu ,Anwar sakit hampir nak mampus , kali ni mampus betul , tapi aku tak tahu apa kesudahannya. baca yang berlaku tahun lalu. lakonan anwar nazak .......

Ini masa Anwar di bebaskan , tapi keadaan akan menjadi terbalik bila Anwar ditembak olok olok  dalam lakonan Anwar.


jom join  saya dan like page ini klik ini

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts