Thursday, April 26, 2012

Bardrul nyanyi lagu lama dan Aspan merapu dalam jelajah NS jom ubah sebab hanya India dan Cina tua yang hadir

kehadiran tidak sampai 150 orang

Bard nyanyi lagu lama yang sama. siapa cabar MB debat dengan nya, lu sapa Bard??
PKR dgan PR dah dapat penyakit PAS kutip derma.Ini semua Bard yang suruh .Itu yang pakai baju kuning baru.

Aspan Alias yang sudah tak relevan, kenapa masuk DAP kalau mahu Islam.

Anak siapa ini??jadi umpan.

Pelancaran Bersih bersama anak Raja.
Bunyi macam hebat , program  Jelajah Negeri Sembilan, Jom Ubah, ubah apa , tukar baju ke? sebab  nampak ada juga dua atau tiga orang yang duduk dekat meja  T Shirt kuning yang sedang tukar baju sehelai awek dua orang yang asyik teguk laman web Air Asia yang sengaja dijadikan umpan. Ada pula yang berkat yang rambut pendek tuh awek Chegu Bard. Biarlah kalau dia awek Chegu Bard , suka dia lah....

Program yang di adakan di Rantau ini pada " peak period "nya hanya da lebih kurang 150 orang sahaja yang hadir dan menjelang Chgu Bard berucap adalah tinggal dalam 70 orang.Mungkin bosan dengan  ucapan Chegu Bard yang sentiasa  berlagak  seperti dia berjawatan dalam parti. Dia hanya ketua Cabang saja yang mana  jawatan itu dia boleh lantik dirinya sendiri. Masa menubuhkan  cabang itu ada berapa kerat aja ahli PKR.

Beberapa pemimpin telah dipanggil untuk memberikan ceramah pada malam itu termasuklah YB dari PAS , ADUN Paroi sdr  Taufek Ghani ,Bloggers UMNO yang  kini  telah menyertai PAS , sdr Aspan Alias dan seorang kerabat di Raja, Tengku Harmy sepupu kepada Yang Di Pertuan Besar Negeri Sembilan.

Rasanya  kesemua pemimpin ini menyedari dengan kehadiran penyokong   pada malam tadi amat membimbangkan mereka  terutama sekali Chegu Bard yang tidak tahu lagi  akan bertanding di atas tiket parti mana. Yang hadir pada malam tadi hanyalah India India kampung pasir dan sedikit  kaum Cina yang tua yang tidak punya apa  apa program untuk dilakukan dan juga beberapa kerat anak nak muda kuda kayu SAMM orang orang Chegu Bard. Orang Melayu tempatan sememangnya tidak berminat untuk menghadiri program PR ini.

Tidak ada apayang menarik dalam ucapan ucapan mereka dan tidak ada isu isu yang boleh di terima  oleh mereka yang hadir sebagai satu isu yang besar . Bard seperti biasa memainkan isu janji janji pilihanraya basinya, lapangan terbang dan hospital yang telah terjawab dan Bard tahu bahawa Dato' MB sendiri telah menjawab di setiap lawatan beliau ke seluruh pelusuk Negeri Sembilan.

Bard tahu isu  isu yang mereka main begitu lemah sekali dan lantas Bard mencabar Dato' MB untuk berdebat dengan beliau dalam isu janji janji PRU, Kelakar betul. Penulis nak tanya sedikit kepada Chegu Bard. Apa untungnya berdebat dengan Bard ini. Siapa Bard ini, Wakil rakyat ? Menteri ? Presiden ? ha setakat ketua cabang . layak ke nak berdebat dengan Dato' MB? Ukurlah  baju dulu sebelum melontarkan cabaran, Ko hanya layak untuk berdebat dengan beberapa India India yang hadir pada malam tadi saja, Itu saja taraf ko Bard.

MB tak perlu jadi bodoh sahut cabaran Bard, dia ini hanyalah melukut di tepi gantang yang menyangka dirinya hebat. Hospital apa yang Bard tanya ini , rakyat pun tak peduli lah Bard sebab mereka sudah memperolehi jawapannya. Akhirnya kekecewaan Bard sampai ke kemuncaknya apabila beliau membuat penipuan yang bodoh, katanya Isa Samad tidak senaraikan nama MB sebagai calon pada PRU ini. Ha ha ha lawak bodoh Bard , Mana ko tahu Bard ???? io ko Bard ha ha ha ha , ko ingat orang Rantau bodoh ko Bard. Ko tuh sebenarnya dah pasti PKR tidak akan calonkan, Kalau tidak percaya , tenguklah , jika Anwar Ibrahim turun pada 1 hb May ini, Ha batang hidung Bard tak mungkin akan berda di Jiboi. Anwar tak mahu tenguk muka Bard ini yang telah menjual nama Anwar selaku bapa saudara nya ketika tewas dalam perebutan kerusi AMK dahulu.

Yang paling menarik Bard dalam ucapan nya buat lawak bodoh memberi tahu hadirin bahawa ada  3 orang bloggers MB turut berada membuat liputan. Bukankah Bard yang kata kebebasan media, kenapa peduli pasal bloggers siapa pun, asalkan yang tidak menyokong PKR,atau PR mereka kata MB bayar, kalau sokong PR berjuang ikhlas , taik kucing, MB tak bayar kami pun kami datang juga kerana kami berjuang untuk bangsa dan tanah air yang dicemari penipuan demi penipuan pakatan haram .Sekurang kurangnya kami gentelman dan tidak takut untuk hadir membuat liputan.Kami tidak menipu dalam liputan kami tidak seperti bloggers pakatan rakyat,
ASPAN ALIAS DAH UMUR 60 TAHUN DAN TIDAK RELEVAN

Aspan Alias pula tidak banyak menyentuh mengenai isu tetapi mencerita kan sejarah penglibatan nya dengan UMNO , kini usia Aspan sudah 60 tahun dan agak lama juga dia  berkecimpung dengan UMNO. Yang menarik dia kata  mana mana parti politik yang melebihi 50 tahun di dunia ini akan kalah. Umno juga akan kalah dan dalam usia lebih 50 tahun kata Aspan  parti politik berkenaan tidak relevan lagi, Sama juga lah dalam usia  60 tahun Aspan juga tidak lagi relevan. Kata Aspan lagi dia menyertai DAP kerana   UMNO hanya  cakap saja mahu melaksanakan Islam  dan tidak Addin dalam melaksana kan Islam seperti PAS dalam pakatan rakyat, Tak mungkin PKR atau DAP yang melaksanakan Islam. Aspan ni biar betul . Benarkah PR laksanakan Islam. DAP yang paling kuat tentang Islam , PAS pula kerana tidak mahu DAP dan PKR kecil hati kini tak peduli . Islam lagi.  NAK TANYA ASPAN, KALAU DIA  MASUK  DAP KERANA UMNO TAK LAKSANAKAN ISLAM, DAP LAKSANAKAN ISLAM KE?????? KENAPA TAK MASUK PAS????????? KENCING LAH ASPAN , JANGAN INGAT ORANG BODOH , LU CAKAP TAK BUAT HOMEWORK LAH ASPAN. MASUK PAS LAH,KENAPA MASUK DAP KALAU MAHU CERITA PASAL ISLAM, LU TAHU KA APA LU CAKAP??????

Untuk pengetahuan pem,baca penulis adalah anak Rantau NS.
oleh : TepakBersulam

Banyak lagi lanjutan laporan di PRU13N9.blogspot.com  
Antaranya : Putra Raja kecewa tak dapat jadi Yang diPertuan Besar N S masuk PR dan merapu di atas pentas.

1 comment:

  1. KEBODOHAN MELAMPAU GOLONGAN TERPINGGIR DALAM PAKATAN....kakakakakaa..semua speker tuu...speaker Bangang yang Ku Kecewa..!!!

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts