Tuesday, April 10, 2012

Umat Islam ke Mekah Percuma bangsa lain cuti keluar negara percuma - jika undi PR pada PRU13

wooooooooo....aku raja , aku kaya , aku gila , aku boleh buat apa saja aku suka...
Sorry salah gambar.
Anwar Ibrahim terdesak  dan  kalau  boleh mahu menghancurkan semua sistem pemerintahan dengan menawarrkan  apa saja yang boleh menghancurkan kerajaan. Dia peduli apa sebab dia tahu  dah dia tak mungkin akan jadi kerajaan  dan sekiranya dia  berjaya jadi kerajaan dia tahu dia tidak perlu tunaikan janji. 

PTPTN  kini menjadi mainan dan bahan politik  Anwar , pelajar tak perlu belajar kerana asekarang tidak perlu pointers yang baik untuk mendapat  percuma tabung ini. Keran Anwar akan berikan percuma , hanya janjinjanji palsu dari Anwar sahaja. Kenapa Anwar tidak memberikan dan memansuhkan dahulu  tabung pelajaran di Selangor jika dia benar benar mahu memansuhkan PTPTN.

Percayalah lepas ini Anwar akan janji  semua orang Islam akan diberikan pekej ke Mekah percuma dan kepada bangsa asing diberikan  pekej lawatan ke luar negara  percuma.  Percayalah Anwar boleh lakukan ini dan tidak mustahil dan ketika itu PAS sudah pun bergabung dengan PKR dan PKR menjadi parti yang lebih besar ,Apa ada hairan , janji saja bukan susah. Janji dapat undi.Tunai belakang kira .

Hebat atau tidak  Anwar Ibrahim , PAS sekarang hanya tinggal pada nama dan Nik Aziz dan Hj Hadi baru sedar bahawa mereka hanya penumpang atas tiket Presiden dan Musyridul Am sedang kawalan dan kuasa di tangan Anwar Ibrahim. Hj Hadi dan Nik Aziz kini tiada suara dan bila bila masa saja Anwar boleh singkirkan  mereka dari pada PAS..

PKR dan DAP akan bergabung untuk berkuasa dan Haji Hadi dan PAS hanya bagaikan melukut ditepi gantang  dengan serban buruk mereka terhegeh hegeh bagaikan mereka juga ada kuasa sedangkan mereka hanyalah anjing belaan PKR dan DAP unutk menyalak kesekian lama.

2 comments:

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts