Tuesday, April 10, 2012

Ostazah Aishah masa syok tengah buat anak tak pula jerit kerajaan kerajaan . dah gagal baru nak nyalak

Macam sangap aja.......
Artis Berubah, Rakyat Merobah, BN Rebah' ini lah kempen yang disertai oleh Aisha dan geng nya seperti Bob Lokman yang kini telah berubah dan masuk Islam PAS. Sebelum ini mereka tak beragama  dan sesal dengan kerajaan Barisan Nasional kerana membiarkan  mereka ini tidak beragama seperti sekarang sudah masuk Islam PAS.

Bob Lokman  mengakui diri merka dahulu sesat dan anak anak mereka juga sesat termasuk lah  Aishah yang mana  dulu anaknya  kononnya diajara oleh suaminya mengambil dadah .apakah benar anak nya tidak ambil dadah lagi?  Benarkah anak anak Bob juga kini sudah memeluk Islam PAS dan menjadi imam di surau tempat mereka tinggal.

Yang hairannya kenapa anak orang lain ramai yang jadi Doktor , Jurutera , Pegawai Polis  malahan ada juga yang jadi angkasawan , imam muda dan lain lain di zaman  mereka sama membesar dengan anak anak Bob dan juga anak Aisyah.

Biasa nya ketua keluarga yang mencerminkan  dan mencorakkan kehidupan keluarga, kalau mak dahulu pakai  baju hanya macam pakai tempurung tutup tetek saja supaya jadi cantik  dan menutup kelemahan pada hidung yang kemek  jangan lah  pula  mahu salahkan kerajaan.

 Duduk di Australia cara bebas  bersosial , semuanya ini akan reflek balik kepada anak anak. Salah siapa anak anak hispa dadah, salah kerajaan BN juga kalau  sebagaiu ibu bapa  gagal membentuk akidah anak anak. Kenapa tak salahkan suami.??

kenapa tak salah kan diri sendiri yang gatal sangat pepet nak kawin dengan bangsa asing dulu. Kalau sendiri pun tidak bijak dalam hal ehwal agama , macam mana nak didik suami  membawa ke jalan Islam.

Nak tanya berapa   PAS bayar untuk  satu ceramah , ialah maklumlah nak harapa stage show dah tak laku , dah tua badan pun naik macam di pam pam. Tension juga bila tak laku di stage  Show atau  tayangan   TV  arus perdana ,tanya Bob , Bob tahu.

sila join TB di FB: klik like di sini




2 comments:

  1. salah sendiri buat dan menyalahkan orang lain hasil dari kesalahan diri sendiri memang sedap, tetapi tak mengubah apa².

    dah tahu anak makan dadah hantar saja kepusat pemulihan dadah, kerajaan dah menyediakan pusat² untuk orang yang makan dadah, atau hantar saja kepusat pemulihan dadah persendirian.

    macam² sekolah kerajaan dah bina untuk rakyat menimba ilmu dunia dan akhirat.

    masa nak buat anak memang sedap siap cari makjun lagi nak cari kepuasan beraksi diranjang, tapi bila dah dapat anak tak tahu nak mendidik anak agar menjadi manusia berguna didunia dan diakhirat, akhirnya menyalahkan orang lain.

    anak hangpa, tanggung jawab hangpa, takanlah sampai pungkuq dengan kote hangpa pun nak suruh kerajaan cuci kuttt. =))

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts