Sunday, July 22, 2012

ZALIM KAH KERAJAAN KITA ATAU YG MENUDUH ZALIM ITU SEBENARNYA ZALIM?

Solat tarawikh pun mahu di jadikan bahan Fiotnah oleh juak juak PAS ini kononnya sembahyang tarawikh selepas kerajaan zalim di gulingkan.,Mereka ini tidak pernah solat di Mesir sebelum ini kot............
Kebelakangan ini PAS sentiasa mahu melabelkan  kerajaan kita kononya sebagai zalim, niat jahat PAS ini untuk menanam kebencian rakyat yang sudah mula  cinta kepada kepimpinan  DS Najib dan ini membuat perut dan hati pemimpin  busuk PAS sentiasa mencari jalan agar rakyat membenci kerajaan.

Benarkah kerajaan kita zalim ? Tidak makan ke rakyat kita? berapa ramai rakyat kita yang mati di zalimi?

Rakyat baru saja dapat BRIM dan tersenyum, rakyat dapat duit raya, FELDA ramai yang untung apabila  mendapat durian runtuh sana sini , PKNK juga dapat berjuta juta untung. Tak ada rakyat yang kebulur. Zalim apa lagi. Tak suka kerajaan mereka boleh buat fitnah dan cuba tukar kerajaan. Tapi Allah SWT sayangkan kita , dan tak mahu orang yang menipu gunakan Islam sebagai senjata politik, pak turut yang ikut dan tunduk pada maksiat hanya kerana gila kan kuasa. Mengadaikan  agama dan bangsa.

Tak payah lah Haji Hadi , orang dah lebih dari lima puluh tahun hidup dengan BN . mereka tahu menilai yang buruk dan yang baik.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts