Thursday, July 19, 2012

Taqiyuddin mulut sama macam buntut - cakap besar nak umum PRU14 - Bubarlah kerajaan negeri !

muka macam bontot cakap tak serupa bikin.
Dah habis dah benda nak di janjikan , PRU 13 belum lagi mereka dah nak janji PRU14. Sian betul tenguk perangai orang PAS ni mengarut ngarut tak tentu arah. Macam orang tak ada akal. Kalau betul nak umum, sila lah umumkan bila nak bubar kerajaan yang di perintah. Dah boleh umum dah tarikh nak bubar kerajaan Selangor, Penang , Kedah dan Kelantan. TYunggu apa lagi. Ciiittttttttt...cakaop tak serupa bikin , ada akai taruk bontot.

KOTA BHARU: Pakatan Rakyat (PR) Insya Allah akan menetapkan terus tarikh pilihan raya umum ke 14 jika menang dalam pilihan raya umum ke 13 nanti.

Penolong Setiausaha Agung PAS, Datuk Takiyuddin Hassan (gambar)berkata, walau pun pimpinan belum lagi membuat keputusan muktamad, namun jika PR menjadi kerajaan (mentadbir negara Malaysia), antara benda yang diberi perhatian utama ialah menetapkan tarikh pilihan raya umum selepas itu.

“Jika PR menang sebagai sebuah kerajaan di peringkat persekutuan dan peringkat negeri, insya Allah PR akan mengisytiharkan segera tarikh pilihan raya umum berikutnya.

“Kerajaan PR gentleman dan kita menjadi satu kerajaan yang berperlembagaan, constitutional government," kata Takiyudin yang juga Exco kerajaan negeri Kelantan. harakah.

1 comment:

  1. aku harap benar rakyat kelantan bangkit tukar kerajaan negeri kelantan ni...semakin teruk dowh sejak dulu lagi...

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts