Wednesday, July 25, 2012

Lu sembang lah Rafizi :: Kenapa Anwar tak umumkan rombakan terhadap Dasar Automotif Negara ini ??


Janji terus di tabur tanpa memikirkjan  apa akibatnya terhadap negara. Biart punah  asalkan mereka dapat menghancurkan kerajaan dan untung sabut timbul kerana  rakyat yang telah diracuni dengan  fitnah tipu dan muslihat akan mempercayai mereka dan berikan peluang kepada mereka untuk menawan Putrajaya. 
Jika PR gagal juga untuk meracun minda rakyat untuk menawan Putrajaya sekurang kurang sebilangan yang termakan  racun yang ditaburkan oleh Anwar Ibrahim melalui Rafizi akan turun ke jalanan dan mulakan demonstrasi jalanan untuk menuntut janji janji ini .
Biar proton punah janji mereka  dapat mengaburkan mata rakyat. Kenapa Anwar tidak  mengumumkan perkara ini dan mempertaruhkan Rafizi untuk mengumumkan, Rakyat sudah kenal siapa Anwar dan tidak lagi mempercayai sepatah haram kata kata yang keluar dari mulutnya.
Sudah lah , Pakatan Rakyat. Masalajh sekecil sampah di Selangor pun mereka gagal untuk mengatasinya dan masalah sepenting hidup mati rakyat , air juga gagal mereka atasi. Sehingga hari ini tiada plan tindakkan yang akan melaka sediakan bagi menyelamatkan krisis air di Selangor , lain pula yang mahu mereka janjikan. Terlalu banyak janji janji yang belum ditunaikan di Selangor , hari ini tabur lagi janji.
Janji kononnya Parti Keadilan Rakyat (PKR) berjanji akan melakukan rombakan terhadap Dasar Automotif Negara dalam usaha untuk menurunkan harga kereta sekiranya pembangkang berjaya mentadbir Putrajaya selepas Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) akan datang.Pengarah Strategi PKR, Mohd Rafizi Ramli berkata menerusi penstrukturan semula dasar berkenaan ia dapat mengurangkan bebanhutang rakyat sekaligus dapat meningkatkan pendapatan boleh guna pendapatan isi rumah rakyat.
Pimpinan muda dalam PKR akan memastikan bahawa janji untuk menurunkan harga kereta akan dimasukkan menjadi salah satu janji utama dalam manifesto Pakatan Rakyat untuk PRU-13.
Lu sembang lah Rafizi .... 
oleh : TB

1 comment:

  1. percaya ke cakap rafizi penipu, pembohong ni? aku mati hidup balik pun tak akan percaya! slogan pkr "janji ditabur, tidak ditepati"

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts